|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#166 | |
|
Citat:
Nu va det inga jättesummor, fick in 50 spänn på 1-5. Gjorde väl att kvällen gick runt nollan. man började ju med att byta spikar på AWI och EdV, kändes ju skitbra ![]() Gardera Frozen va ju också ett smart drag ![]() Men men man är ju luttrad Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+1) |
||
|
|
|
|
|
#167 |
|
Jaja.. Plus efter dagen ivarjefall, är väl det som räknas om man plockar bort känslorna?
|
|
|
|
|
#168 |
|
Han som snackar inför varje streckspel på banan(Malmrots mentor)kommer inte ihåg hans namn,men du får väl lyssna nästa gång dom har V4a eller V6
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5) |
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
grattis alla som vann idag, bara börja plugga v64 örebro imor, bar plombier kan ej förlora eller
|
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Hej Migge Bert Magnusson hette han,hittade en länk med tips inför morgon där han snackar
http://ostersundstravet.com/video.ph...842&fpid=14694 Sorry fel dag för tips men nu vet du vem han är iaf Senast redigerad av coolmanriver den 2014-12-10 klockan 22:14. |
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Känns ändå bra att 8 rätt börjar ge lite pengar.....skrällsäsongen har börjat
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Varför blev amazon diskad idag missade loppet.. :(.
Fan hade en fyrling med den som plats spel. Till odds 128 :/ |
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Herregud....... Kan inte säga otur tyvärr.... Uselt
|
|
|
|
#175 |
|
Ivar på Bjertorp trav var ganska rätt ute med spik på Reijos Jänkare och en liten varning för Sci Win. har inte hans rad här nu så vet inte om det gick hela vägen. men resonemanget var bra.
|
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Uslet att jag inte plockar mer 1:an, 1:an var given för mig i efterhand. Jag visste nästan att den skulle vinna. Var 99.99% på 5:an i sista då den var med på DDn. Men ska du snacka om uselt, mannen du e fucking kass själv. skillnaden är väl att du följt trav x antal mer år än mig, och jag ligger bra mycket mer plus än dig.
Men kollar man resultat i efterhand och inte hur loppen körs, så kanske det är som du säger. Hur många system fick du 8 rätt på idag? Men kan hålla med om att jag gör misstag ibland, så är det när man är ny på något. men kom inte och va uppkäftig på nätet, du framstår som en jävla nolla bara. sen kolla hur många ggr du bölat här när du bommat något.. pinsam_pojke_12
Trav är kul. Senast redigerad av softpojk den 2014-12-10 klockan 22:46. |
|
|
|
|
|
|
#177 | |
|
Citat:
Om mitt netto över tid har du ingen aning om "mannen" och kukmätning sysslade jag med i duschen på mellanstadiet men säg såhär... Jag har inget att vare sig frukta eller skämmas över....
|
|
|
|
#178 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|