|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#181 |
|
Jag kan balansera, men jag tycker det är fel att kalla något uselt sådär, när man inte gjort det bättre själv speciellt över internet, jag är ingen person som tycker det är coolt att hugga orm, eller slåss eller dylikt. Men rättvisa.
|
|
|
|
#182 |
|
F.ö så fick virren vänta! Vart billig öl.. :(
|
|
|
|
#183 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#184 | |
|
Citat:
Fred who? |
||
|
|
|
|
|
#185 | |
|
Citat:
hoppas du har en grym onsdag och all lycka i spelen och övriga livet.
|
|
|
|
|
#186 |
|
|
|
|
|
#187 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
softpojk (+50) |
||
|
|
|
|
|
#188 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#189 |
|
Ja det är bara att ta nya tag och varje gång
man går plus så har man en bra underhållning, samtidigt som man ser hästar och lopp för kommande insatser, så man kan inte klaga när nöjet även ger plus i kassan. Bara att börja läsa på inför V75
|
|
|
|
|
|
|
#190 | |
|
Citat:
"samtidigt som man ser hästar och lopp för kommande insatser" Riktigt bra logik.
|
|
|
|
#191 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
[QUOTE=softpojk
Och egentligen hade doob rätt, du hade ju inte Spik Party som kom tvåa heller, så inte nära. Doob snackar nog som en bra kompis men ofta viktigt HUR man säger nånting och det kommer inte alltid fram över internet och skriven text. Ta det som en komplimang att han behandlar dig som en brorsa i kommentaren !
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Nu när Pajas Aiko inte kör I AM UNIQUE utan Pelle både tränar o kör,hur faen ska han torska måste ju vara stenklar med tanke hur grym den var senast,bara KÖÖÖRR som Jorma brukar säga.
Opps fel tråd Senast redigerad av coolmanriver den 2014-12-11 klockan 00:31. |
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
[QUOTE=MikaF;389992][QUOTE=softpojk
Och egentligen hade doob rätt, du hade ju inte Spik Party som kom tvåa heller, så inte nära. Doob snackar nog som en bra kompis men ofta viktigt HUR man säger nånting och det kommer inte alltid fram över internet och skriven text. Ta det som en komplimang att han behandlar dig som en brorsa i kommentaren ! [/QUOTE]Jo. Men man kan ju inte bara kolla resultatet, så som jag trodde loppet sdulle bli förstördes med alla galopper.
|
|
|
|
|