Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-10, 22:51   #181

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MikaF Visa inlägg
Tycker att din kommentar nu nog är mer pojkaktig än soft. Drick inte finwhiskyn om du inte kan balansera kommentarerna. doob är en av dem som bidrar till att det här är ett läsvärt forum, och du kan säkert bidra också.
Jag kan balansera, men jag tycker det är fel att kalla något uselt sådär, när man inte gjort det bättre själv speciellt över internet, jag är ingen person som tycker det är coolt att hugga orm, eller slåss eller dylikt. Men rättvisa.
Gammal 2014-12-10, 22:55   #182

softpojks avatar

Standard

F.ö så fick virren vänta! Vart billig öl.. :(
Gammal 2014-12-10, 22:58   #183

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 499
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Mäta kuk eller styrka är inte heller min grej, men kalla någon usel.. såhär är väl rätt onödigt? Jag insåg min miss i typ Avd 3. Var lite halvnojjig, trodde dock 1an skulle ligga rygg på ledare och vinna open strecht. nu vart det inte så. men kalla någon man inte känner usel på ett online forum tycker jag bara är fegt.
Ok nu såg jag att det var din rad doob kommenterade, först trodde jag att han kommenterade sin egen rad..... Och då hade det varit ok att säga uselt..... Men du hade ju en snygg rad egentligen och jag säger nog att det var lite otur :-) Inget att bråka om. Ni är båda bra tippare och bidrar här.
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-10, 23:02   #184

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 2039
Standard

Citat:
Uslet att jag inte plockar mer 1:an, 1:an var given för mig i efterhand. Jag visste nästan att den skulle vinna. Var 99.99% på 5:an i sista då den var med på DDn. Men ska du snacka om uselt, mannen du e fucking kass själv. skillnaden är väl att du följt trav x antal mer år än mig, och jag ligger bra mycket mer plus än dig.

Men kollar man resultat i efterhand och inte hur loppen körs, så kanske det är som du säger.

Hur många system fick du 8 rätt på idag?

Men kan hålla med om att jag gör misstag ibland, så är det när man är ny på något. men kom inte och va uppkäftig på nätet, du framstår som en jävla nolla bara. sen kolla hur många ggr du bölat här när du bommat något.. pinsam_pojke_12

Fred who?
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-10, 23:04   #185

softpojks avatar

Standard

Citat:
Ok nu såg jag att det var din rad doob kommenterade, först trodde jag att han kommenterade sin egen rad..... Och då hade det varit ok att säga uselt..... Men du hade ju en snygg rad egentligen och jag säger nog att det var lite otur :-) Inget att bråka om. Ni är båda bra tippare och bidrar här.
Skulle aldrig gnälla på någon som gnällde på sig själv, f.ö aldrig på nätet heller för den delen, det däremot är pojkaktigt. Jag är inte bäst, men jag anser mig själv ändå bra. då jag går rätt bra mycket plus netto månad efter månad.

hoppas du har en grym onsdag och all lycka i spelen och övriga livet.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-10, 23:06   #186

softpojks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av znipstern Visa inlägg
Fred who?

Flinta.
Gammal 2014-12-10, 23:09   #187

Standard

Citat:
Skulle aldrig gnälla på någon som gnällde på sig själv, f.ö aldrig på nätet heller för den delen, det däremot är pojkaktigt. Jag är inte bäst, men jag anser mig själv ändå bra. då jag går rätt bra mycket plus netto månad efter månad.

hoppas du har en grym onsdag och all lycka i spelen och övriga livet.
Tack och du med....jag gick också lite plus tackvare mina vinnar och platsspel. plockade bort Zenit och spikade Explosive die Vie efter värmning...den hade vunnit om inte Bergh hade idiotkört...har han kommit imål än ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
softpojk (+50)
Gammal 2014-12-10, 23:12   #188

softpojks avatar

Standard

Citat:
Tack och du med....jag gick också lite plus tackvare mina vinnar och platsspel. plockade bort Zenit och spikade Explosive die Vie efter värmning...den hade vunnit om inte Bergh hade idiotkört...har han kommit imål än ?
Ja, Begh dödade 4 av mina system där... synd som fan.
Gammal 2014-12-10, 23:18   #189

Standard

Citat:
Ja, Begh dödade 4 av mina system där... synd som fan.
Ja det är bara att ta nya tag och varje gång
man går plus så har man en bra underhållning, samtidigt som man ser hästar och lopp för kommande insatser, så man kan inte klaga när nöjet även ger plus i kassan. Bara att börja läsa på inför V75
Gammal 2014-12-10, 23:22   #190

softpojks avatar

Standard

Citat:
Ja det är bara att ta nya tag och varje gång
man går plus så har man en bra underhållning, samtidigt som man ser hästar och lopp för kommande insatser, så man kan inte klaga när nöjet även ger plus i kassan. Bara att börja läsa på inför V75

"samtidigt som man ser hästar och lopp för kommande insatser"

Riktigt bra logik.
Gammal 2014-12-10, 23:29   #191

Standard

Citat:
"samtidigt som man ser hästar och lopp för kommande insatser"

Riktigt bra logik.
Tack! Alla mina större vinster har skett under vinterhalvåret och nu börjar det!
Så bara att gasa på! väntar fortfarande på över miljonen vinst, vilket jag inte haft ännu.
Gammal 2014-12-11, 00:06   #192

Standard

[QUOTE=softpojk

Och egentligen hade doob rätt, du hade ju inte Spik Party som kom tvåa heller, så inte nära. Doob snackar nog som en bra kompis men ofta viktigt HUR man säger nånting och det kommer inte alltid fram över internet och skriven text. Ta det som en komplimang att han behandlar dig som en brorsa i kommentaren !
Gammal 2014-12-11, 00:26   #193

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2231
Standard

Nu när Pajas Aiko inte kör I AM UNIQUE utan Pelle både tränar o kör,hur faen ska han torska måste ju vara stenklar med tanke hur grym den var senast,bara KÖÖÖRR som Jorma brukar säga.

Opps fel tråd

Senast redigerad av coolmanriver den 2014-12-11 klockan 00:31.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-11, 00:31   #194

softpojks avatar

Standard

[QUOTE=MikaF;389992][QUOTE=softpojk

Och egentligen hade doob rätt, du hade ju inte Spik Party som kom tvåa heller, så inte nära. Doob snackar nog som en bra kompis men ofta viktigt HUR man säger nånting och det kommer inte alltid fram över internet och skriven text. Ta det som en komplimang att han behandlar dig som en brorsa i kommentaren !
[/QUOTE]

Jo. Men man kan ju inte bara kolla resultatet, så som jag trodde loppet sdulle bli förstördes med alla galopper.
Gammal 2014-12-11, 09:16   #195
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Fan vad skönt att Nahar aldrig kommer vinna över Knows Nothing i framtiden!
  Ge poäng Svara med citat
Svara

td