|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Mina spikar Frozen & Sun Esterel
Har lite skrällfeeling på Dante Boko i sista. Lopp i kroppen och Örjan upp! Hoppas på lite körning av Rolex Bigi & Ivar Sånna i dödens. Goopen upp bakom Sapajou avdelning 3 gillar jag. Har även betalat för RKOT i samma avdelning ett par gånger så den vill jag inte missa när han vinner. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Skor RO.
Ny distans. Lång frånvaro. Ingen har en aning om hur det kommer att gå. Startsnabb är den i alla fall, och kapacitet har den visat.
|
|
|
#18 |
|
Rolex Bigi ser ut att kunna bli en ganska spelvärd spik, Reckless intressant där bakom. Ivar har varit ifrån lite och det kommer nog inte köras så friskt för vinst i det här 100k-loppet. Amazon Am fick drömlöpning sist och var skyldig att vinna, ingen riktig värdemätare på den ettan. Formen säkert bra, men blir nog för mycket betrodd den här gången tvärtom mot sist.
Drar nog till med Rolex som enda spik, Jorma lät ganska impad av hästen i segerintervjun sist och jag tror tränarbytet kommer vara riktigt lyckat på den här!
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Stalltipset är väl att det backas till tredje ut och köras till slut ihop med Chappe som har dokumenterad form och första Börne (jag sätter nog Chappe som klar vinnare på förhand i den duellen!). Om inte Björn kör offensivt blir det väl ett riktigt jävla blufflopp som Jorma får söla bort i ledningen. Utgång Jorma med Björn på ramen. Örjan helt utanför, kommer inte bli spelbar med de här förutsättningarna. Har utöver nämnda minusposter fått press både på aftonblaskan och atgs startsida.
|
|
|
|
#20 |
|
Banned
|
V86-1
Synd att Nesta D.K är så galloplysten, hade kanske spikat annars, tror den håller upp spets felfri. Senast redigerad av trance_error den 2014-12-10 klockan 01:25. |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Kan absolut vinna.
Given om man inte spikar AWI.
|
|
|
#22 |
|
Banned
|
Den blir hängande :/
Men håller med fin häst. Kanske kan gå ändå, den kan nog tugga på fullfart över 1640m
Senast redigerad av trance_error den 2014-12-10 klockan 01:28. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Chapaeu lär väl va en spelvärd spik..
|
|
|
|
#24 |
|
Banned
|
V86-4
Undra om Uhrberg släpper spets till Explosive De Vie här, bäst att invänta intervju. Kan vara spik förslag isf. Bullyoung spår 8, andra ytter efter en bit? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Tror inte det blir så.
Abra tar sarg, Listas Rafiki är långsam ut. Kommer finnas plats att gå ner, tror jag. Men AWI är ingen snabbstartare, så risken finns alltid där.
|
|
|
#26 |
|
Svårtolkat hur Uhrberg tänker.
Körde mot Bullyoung senast, men släppte sedan till Ludde. Men den kanske inte alls sitter i spets.
|
|
|
#27 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Banned
|
Vad tror du om avd 5 Putte?
Vem tror du är snabbast av 1,4,5? Svårbedömd för mig. Men tror på 4 Photoboy mest. Senast redigerad av trance_error den 2014-12-10 klockan 01:47. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ska bli kul att kika hur spelvärde tänker inför imorgon, lägger ut det vid 15...
|
|
|
|
|