|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Fidelity Rhythm känns som en favorit i fara. Kan inte se hur han ska vinna? Seul En Tete är betydligt mer intressant även om de byter plats i insatsfördelningen.. Ska det smälla så känns inte Clintan Sisu helt bortlottad - given på en skrällbetonad DD.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Så alla som ev, spikar i avd 5 kan inget om trav menar du? om det inte är Perl. Värsta jag hört..
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
.........
Senast redigerad av spalato den 2014-12-09 klockan 18:18. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Banned
|
Så som den sprang senast så ska den med.
Det är ok om ni spikar favoriten
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oggeb (+5) |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Avdelingen är garderat på dem flesta bongarna, bara var nyfiken på ditt resonemang.
|
|
|
|
#23 |
|
Har kollat upp skriket, pearl´s fortune, och visst gick hästen ett OK lopp, men så överjäklig som vissa skriver tycker jag nog inte hästen var.. Med tanke på att han gick hela första varvet i rygg/innerspår, sedan fick rygg i andra spår näst intill slutet så borde han haft en del sparat vid upploppet. Mr pellegrino var aldrig i fara enligt mig. Höll undan bra.
Kommer nog göra det enkelt för mig och spika No Deal. Inte bara för att Flemming är bra mycket bättre kusk, utan även för att No Deal är en jäkla bra häst . Bara att hoppas att det löser sig bra från spår 12!Ingen som har något bra inför lopp 3 förutom Viking? Fastnat lite. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
min tanke iallfall
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Tänkte stå över i dag men läste här och vart lite sugen efter bra ideèr men så såg jag att det var jägersrunk. Då blev valet givet att stå över igen.Undrens tid är inte förbi. Förr eller senare blir det en rolig omgång där också. Kanske i kväll. Lycka Till.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banned
|
Tänk på att spets hästarna har fördel på Jägers.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
vem vinner i tredje om ludde och johnny kör som det inte finns någon morgondag?
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Jag tror Conny har chans här också om det blir tokkörning. Don't Cry har inte vunnit på 38 starter, men har haft lite otur och nu ska speeden sparas. Kan gå vid hård öppning. Annars ett väldigt öppet lopp, strecka på är mitt tips!
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Snart kommer tanten hem, så då lär jag inte hinna med någon mer analys iaf.
Så här blev min rad: Registrerat spel Datum: Tisdag 2014-12-09 Bana: Jägersro Tr Spelform: V64, omg. 232 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 2, 3 2 6, 8 3 1, 4, 6, 8 4 5, 7, 8 5 12 No Deal* (2) 6 1, 2, 4, 7, 8, 10 Vadet gäller startnummer 288 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 288,00 kr Lycka till allihop. |
|
|
|
|
|
|
|