|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 BERGSÅKER
5 lopp kvar, spik på Lannem Silje ,, kanske Norrlandskungen SO har nån bra info...
nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Straff sparken : Lannem Silje
Draget: Tellmeabout Larry Skräll : Karlängs Theo felfri farlig
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Detta blir det idag för min del:
5, 8, 9 9, 15 2 Facile Boko 7, 12, 14, 15 5 TellMeAbout Larry 8 Monster Monsun 24 rader x 2, 48 kr |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hittade det till slut. under DD spelaren eller vad det var
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg Knappast lönt att lägga några större pengar på kvällens V64 på Bergsåker. Bra race m,en smällarna uteblir förmodligen. avd 1 gör jag som dom flesta dvs streckar 1, 8 och 9 och har Fredrik Laday som en käftsmäll. avd 2 tar väl Lannem Silje sin 28;e raka seger. Allt annat vore en sensation. avd 3 ströks 1 Sogno di Volare och då ska Erik vara ensam på plan med 2 facile Boko. avd 4 brakar vi till med 8 streck, utan att rangordna dem 6 7 8 11 12 13 14 15, Om 13 Wilde Fille går felfritt rundar han packet. Som 3;a på Bollnäs gick han 25 sista varvet efter att ha lagt MINST 50-60 meter. full fart genom mål dessutom och nära andraplatsen, avd 5 spikas 6 Chivas Boko. Hade först tänkt dubbla med senaste skriket 5 Tellmeabout Larry, men distansen är ett varv för kort för att det ska vara vettigt, Ju längre ju bättre, dessutom seg iväg från start. Våghalsigt? Nä. avd 6 laddas ordentligt, med 9 streck, står väl normalt mellan 5 och 11. Vi målar hela gänget mellan nr 3 och 11 och hoppas på liten skräll, annars går ju inte systemet ihop. Tänker ägna mig V3 i stället. I avd 1 finns nr 9 Corinne Ås som jag har ett gott öga till. Står i 7.10 i odds så det kan ju vara intressant, Gjort habila insaster på slutet,.I avd 2 finns favoriten 12 Trippa undan. Enda hotet ska väl vara 1 Nordmärta, 4o meter före. Tog ledningen i umeå, men fick en oturlig galopp. Kom sedan tillbaka mycket starkt som trea och blir bättre för varje lopp. I avd 3 blir det sedvanligt alla hästarna. Spännande att se värmningarna inför V3;an. Naturligtvis har Coriano ås, som hon heter, nummer 7 och inte 9. Har sett om loppen i lopparkivet och det verkar intressant - tycker jag. Såg Nordmärtas lopp igen och hästen tog inte ledningen, men tappade minst 40 meter på galoppen och var stark 4;a i mål. Rätt ska vara rätt. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
peters2727 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Det är lite konstigt hur otroligt mycket fransmännen spelar på en häst bara för att J.M.Bazire kör/tränar. Nu i lopp 7 på Vincennes hade han en favorit till 3 ggr som inte gjort ett dugg på slutet. Istället fick man 7,90 ggr på vinnaren 5 Auch som var väldigt förbättrad barfota runt om för första gången senast och gick lika igen. Brukar normalt sett inte spela så mycket på det franska travet, men nu kunde jag inte låta bli.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tjena Gidde, trevlig helg. alltid kul att sno från fransmannen. Tråkig omgång idag ser det ut som , kanske lira en del x rad insatsen?
|
|
|
|
#8 |
|
nån spik gidde? blir det flerbong eller?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kommer försöka få ihop en flerbong. Lannem Silje känns som en vettig spik
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ja kommer rikta in mig på V5 och Axevalla ikväll. Kör snålt på Bergsåker. Men årstiden och Bergsåker kan lura mer än va man möjligen tror.
|
|
|
|
#11 |
|
Tycker att Tippex är bortglömd idag, hoppas Åberg har ställt i ordning nu efter vila.Tror det står mellan den och Homme Balder i V64 4.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nu kör vi boys The Crew på Ps4 och budget öl. KBK !!!!!
|
|
|
|
#13 |
|
Om Monster Monsun behagar gå felfritt idag så blir han farlig. Dock galopperat i 8 av 10 senaste loppen så det är väl för mycket att hoppas på.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
Läste detta på tränarens hemsida tidigare. Monsun då? Ja, det blir såklart olidligt spännande. Värmde ju helt enastående senast, men lyckades trampa sig på väg av banan + att han var inte helt fräsch i karlederna. Han gjorde en otrolig insats. Har känts lika fin hemma, blir mycket svårare nu och vi måsta ha lite flyt + att det går inte att galoppera. OM vi måste sköra med skor är det ett minus. Jänkarvagn & öppet huvudlag = ++. Kusken är också ett plus – Jan-Ove Olsen är duktig att köra och han har koll på Monsun och på motståndet. Om skor på blir det aluminium. Gick 1.25,0/2140 meter efter galopp med skor med mig i vagnen i höstas. Så kanske inte lika stort minus som förr. Dock inte topp topp om skor. Många som kan vinna om Myr Faksen inte infriar favoritskapet! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NicklasJ (+1) |
||
|
|
|
|
|
|