Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-15, 20:36   #121
ML2
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 1069
Standard

Snart sitter ett helt forum tyst inför alla lopp för att explodera i vinstbong eurofori! Kul och lärorikt! Grattis alla duktiga tipsters!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+50), Helge (+5), Helgesson (+5), tomtom2 (+5)
ML2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-15, 20:52   #122
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ML2 Visa inlägg
Snart sitter ett helt forum tyst inför alla lopp för att explodera i vinstbong eurofori! Kul och lärorikt! Grattis alla duktiga tipsters!



Årets bästa inlägg, tack
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-15, 21:22   #123
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Jag vann 250 kronor på V64
__________________
Trav är kul.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ML2 (+5)
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-15, 21:22   #124
ML2
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 1069
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg


Årets bästa inlägg, tack
Jag har bara oerhört svårt att förstå själva grejen....en tråd att skapa för admin skulle kunna vara vinst euforia/hall of fame bongen/efterhandaren/duktigast på nätet/ eller nått...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5)
ML2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-15, 22:12   #125
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2635
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Jag menar inte att 85 000 är dåliga pengar. Men med tanke på %en på vinnarna och att det var jackpott så borde den gett mer. Rensade väldigt dåligt i sista, en 11 %are dubblade bara värdet..
11% på insatsfördelningen ja, men hur streckfördelningen såg ut får vi ju aldrig veta eftersom ATG valt att mörka det.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-15, 23:29   #126
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
11% på insatsfördelningen ja, men hur streckfördelningen såg ut får vi ju aldrig veta eftersom ATG valt att mörka det.
Sant, men oavsett är det dåligt rens.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-15, 23:43   #127
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Trav är svårt! Ställningstagandena får man göra själv. Mycket kan strula och det gäller att ha tur med systemupplägg. En självklarhet är att ta ställning i vissa lopp, åtminstone så länge du spelar system under 1000-lappen. Där håller väl många av oss till, rimligen? Jag kämpar på själv, men befinner mig i sällan skådad vinsttorka. Många hästar levererar dock enligt mina förhoppningar under denna period. Därför är "känslan" fortfarande på plats om att jag närmar mig period av vinstframgång. Kul följa travet är det ju hela tiden!

Avd I: 3 streck för mig. 4,7,9. Mitt stabila lås för dagen. Tror Juulen dröjer ett tag till, även om den är farligt nära!
Avd II: Funderar på att spika 11 Alpha De Vandel. Lopp i kroppen och som jag ser det absolut bäst i grunden. Endast "smårolig" senast dock...(Läs: Seg!)
Avd III: Här kommer nr 6 inte med på min lapp. I övrigt vet jag inte än.
Avd IV: 5,11,15. Kan bli många fler på min Joker. Jo, 11 kan mycket väl vara rätt. Kan bli spik för mig. 15 har dubbla tillägg och inget lopp i kroppen. Brukar vara dålig komb. Loppet känns lurigt med alla tillägg.
Avd V: 3,14,15 blir mina streck.
Avd VI: 7,10 + eventuellt ett helt gäng till. Allt beror på hur jag lägger upp det hela. doob ska väl ta med 12 Zaragoza? Gör han alltid!
Grattis Gidde_Palema, igen! Den här ggn efter "otur" gången innan. (Horribel diskning. På travronden har de lagt upp måldomarfilmerna och när jag sett dem förstår jag ännu mindre. Det blir till att diska Örjan varje lopp uppe på Valla när han lugnt huserar i halvspår och i sakta mak glider ut efter eget behag. )

Beskriv gärna ditt system, spikar, lås, om reducerat och liknande. Alltid intressant.
____
Själv blev jag mest trött efter kvällens övningar. Tänkta ursprungsspiken ströks och därför tog jag mig tid att fastna hos polaren lite längre. Avstod spel för en gång skull på banorna häromkring. Kommer hem och ser att min ständiga följehäst, som jag rekommenderat här på $harps flertalet ggr som skrällspel, ror hem loppet istället, efter att ha kajkat i dödens: Forastero!(Vid gardering given av den anledningen.)

"Kul" när min alternativspik i fjärde vinner lätt och de två definitiva låsen sitter utan nån favoritvinst där. Aroma var min förstahäst i III:e(Efter Johans kommentar kort efter målgång senast...) och jag har väntat på att Rossella åter ska gå barfota runt om. Konstaterar bara att jag har motflyt för tillfället och kan inte se hur jag skulle ha kunnat lägga dagens rad? Hade varit en stor vinst för mig, jämfört våra båda omsättningar, och ett roligt jultillskott.

Ungefär samma känsla som när jag var på släktkalas och Morgana Bi var grunden till en välbetald V3:a när du var på Valla. Ett spel jag aldrig missat om jag varit vid datorn.

När jag väl är vid datorn vill "ingenting" stämma...(Jodå, haft några V3:or senaste dagarna)

Lite trist och onödiga pengar att missa när man sysslar med det här. Det är inte lätt att vinna på beställning och framförallt inte detta året har det visat sig för mig. Jag finner fler bra framanalyserade vinnare än någonsin, men får ingenting tillbaka på streckspelen att tala om. Nya tag gäller. Travtippning är ett maraton.
___
Imorrn tänkte jag mig följande enkelrad till lunchen på Axevalla:

12,4,9,12*50...Kommentar?(Stor flerbong(>*5) är ovanligt mig, verkligen.)

Övrigt:
1 Alvena Tarzan i V5:4!, eventuell gardering med gamla följehästen nr4. Dock är den i ny regi sedan ett tag, ägaren, så lite tveksam på att alls strecka den kusen...

Givet streck på Tennis förstås!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-16, 00:09   #128
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag tycker Peter Untersteiner darrar på manschetten, när han uttalar sig om storfavoriten Jitanes. Garderas!
Han om nån kände väl till vad sonen hade till start...
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-16, 00:13   #129
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Stam vinner man inte på. Titta nu på min halvbror Captain Crowe, som är helbror till Commander Crowe. De har förresten samma morsa som jag har - Somack. Jag tjänade visserligen nästan 2 mkr men blev ingen stjärna som brorsan.
He, he...roande inlägg!

Dock borde vi fått se en seger idag egentligen, eller? En kusk som styrt på tidigt med hästen och förmått få fart på "brorsan din" i tid hade allt varit segeraktuell i dåligt lopp. Bra spurt!

Red: Det blev 100 $harps för detta kvalitetsinlägg ifrån din sida. Uppskattas! Jo, snålt och i underkant. Absolut!

Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-16 klockan 00:21.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-16, 07:09   #130
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ML2 Visa inlägg
Jag har bara oerhört svårt att förstå själva grejen....en tråd att skapa för admin skulle kunna vara vinst euforia/hall of fame bongen/efterhandaren/duktigast på nätet/ eller nått...
Håller med!

Tog en skärmdump på ditt inlägg och postade på twitter, den sparar jag för evigt, otroligt rolig och träffande ironisk kommentar.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-16, 07:46   #131
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Varulv gjorde min kväll med att posta sin vinst bong på twitter.
Inget snack, bara ett vasst spel delux.
Du har nya bilen till sommaren.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-16, 09:59   #132
ML2
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 1069
Standard

[QUOTE=Major;391208]Varulv gjorde min kväll med att posta sin vinst bong på twitter.
Inget snack, bara ett vasst spel delux.
Du har nya bilen till sommaren.[/QUOTE

Att slänga sig in på detta forum när vinsten är i hamn om än duktigt/snyggt spelat kan aldrig någonsin göra min kväll iaf.....Har Atg månne börjat med 2,5x betalt om du visar bongen på nätet eller vad är grejen? Kanske man skulle börja visa upp alla snedsparkar läs torskbongar i framtiden och kanske få nån krona tillbaka genom att utbetalningen görs till den som är sämst på de....Allt på nätet naturligtvis allt för inbördes beundran naturlugtvis.....Att tillägga att inför kvällen finns bra info och inför sista v64 loppen nu ikväll sitter jag säker med allaxalla x 100. Hoppas de hjälper er alla att bli bättre travspelare och stort lycka till!
ML2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-16, 10:23   #133
 
Steffe1988s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 755
Sharp$: 1367


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Stort grattis till er som vann =).

Sjukt fint av varulv att sätta det där systemet ^^. Tummen upp och hatten av

Mvh
Steffe1988 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-16, 11:14   #134
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6240
Standard

[QUOTE=ML2;391213]
Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Varulv gjorde min kväll med att posta sin vinst bong på twitter.
Inget snack, bara ett vasst spel delux.
Du har nya bilen till sommaren.[/QUOTE

Att slänga sig in på detta forum när vinsten är i hamn om än duktigt/snyggt spelat kan aldrig någonsin göra min kväll iaf.....Har Atg månne börjat med 2,5x betalt om du visar bongen på nätet eller vad är grejen? Kanske man skulle börja visa upp alla snedsparkar läs torskbongar i framtiden och kanske få nån krona tillbaka genom att utbetalningen görs till den som är sämst på de....Allt på nätet naturligtvis allt för inbördes beundran naturlugtvis.....Att tillägga att inför kvällen finns bra info och inför sista v64 loppen nu ikväll sitter jag säker med allaxalla x 100. Hoppas de hjälper er alla att bli bättre travspelare och stort lycka till!
Det enda jag gjorde igår var att kommentera Giddes text att det var dålig utdelning på 6. "Beror på min flerbong". Vad jag lägger upp på Twitter, i detta fall bongen, har INGENTING med detta forum att göra.
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-16, 11:35   #135
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

[QUOTE=varulv;391226]
Citat:
Ursprungligen postat av ML2 Visa inlägg

Det enda jag gjorde igår var att kommentera Giddes text att det var dålig utdelning på 6. "Beror på min flerbong". Vad jag lägger upp på Twitter, i detta fall bongen, har INGENTING med detta forum att göra.
Nä, här på forumet är det ju meningen att man ska bju på en del av sina idéer och skvallra om avslag innan start...

Ser inte mycket av sånt ifrån din sida här vad gäller vardagstravet? Intresserad och kunnig är du ju så att det räcker och blir över...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ML2 (+5)

Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-16 klockan 11:53. Anledning: Varför står det ursprungligen postat av ML2, när jag citerat Varulv?
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td