|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
Go tvilling till 47ggr! Dock surt att jag inte gick fullt ut på vinnaren här på systemet och garderade mer på dagens mest överspelade favorit i första. Blek häst i lika mediokert gäng ska ju i regel alltid garderas upp med flest hästar på kupongen. Disciplin ifrån mitt håll på den fronten nu en period framöver... Virvel Kongen är ju en frisk fläkt på V5. Vad kan du om nr 1? |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Grattis till en snygg LD, Gidde! Hoppas du gick tungt!
Red: Sorglig diskning! Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-15 klockan 13:18. |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Det e ju fan inte sant vilken miss man gör i Avd-2.
|
|
|
|
#36 |
|
TACK Gidde för Power To Be! Satte en vinnare på den
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Måste väl bli diskad för den bredsidan?
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nä, tyckte det var i lagom tid. Finns bättre kameror, förmodligen. Kändes som en vardaglig "lite senare" manöver...
RED: Otroligt, tydligen en amatör i sulkyn! Toppkusk hade aldrig åkt dit...(Går ut i halvspår och tar sin plats bakom Goop i GOD TID! Tittar sig om klart innan och påbörjar sin positionering direkt. Vardaglig "Örjan alla dar i veckan". Tragiskt beslut således...) Lite tankar vid sidan av: När jag kollade provstarter idag gillade jag 10 i första och 8 i 3:e... De gick rätt bra! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+20) Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-15 klockan 13:10. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hihi. Färjestadtravet.. Med Sjöströms diskning i minne så är jag inte det minsta förvånad.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hahaha, herregud.
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
fan skit snack fattar inte vaRFör diskad
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Vidrigt att se och höra hur måldomarna på Färjestad tar till vilka medel som helst för att ge segern till hemmasonen Goop, fy fan säger jag bara.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
Vilket system jag valde? När svensken har att välja mellan en extra busstur eller en resa till Thailand och bara har råd till det ena. Då väljer hen bådadera. Jag lirade således båda systemen. |
||
|
|
|
|
|
|