|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Man hoppas ju att han äger hästen själv annars kan det bli lite jobbigt att snacka med ägarna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gidde_Palema (+5) |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Herregud, vad är kraven för att få körlicens nu för tiden? Sätt upp de som kan köra häst, kan man inte ens köra upp bakom startbilen utan att orsaka en olycka så ska man nog stanna utanför banan.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Vad var detta nu då? har dom verkligen licens de här nissarna som sitter upp. Han blåser ju rakt upp i vagnen. jäkla tur att det inte gick helt åt helsike
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Kör plats i lopp 4 på Bet365, nr 14 global oxygen 3,00
Vinnare liten slant också också till 9 ggr degen Värmde fint.
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
satt också o fundera på dessa. Super Photo hoppade ju till och med i kvalet så han får nog visa att han fungerar innan man kan tro på den. fruktansvärd rad ju. zanimede känns lite hetare då. bör vara på värg mot form. Ganska knepig häst att få fart på så Gianni får verkligen bekänna färg.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
I övrigt tänker jag ha 3,7,8,10 i avd 2. De verkar lite dugliga... I övrigt funderar jag på kring vad jag ska spika i 1:a eller sista. Persören tycker jag bara varit seg på sistone och den som favorit känns initialt helt iskall.
Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-16 klockan 13:34. Anledning: RED: Ultevis ska med på Benzon för min del! |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2014-12-16 Bana: Axevalla, omg. 35 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 6, 7, 10 2 3, 7, 10 3 2, 3, 4, 5, 7, 8 4 1 Alvena Tarzan 5 7, 8 Vadet gäller startnummer 108 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 108,00 kr Kvittonummer: min v5, hoppas på lite mer skrällar än v4:an ...
|
|
|
|
#44 |
|
Dahlborg...SUCK! Vad ska du fram å göra när du vet om att Tennis ska gå på väntan?
Red: Benzons jolle är MAGISK! Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-16 klockan 14:25. |
|
|
|
|
|
|
|