|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Haha varför gick Sedström ut i andraspår?
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Motivera...fattar inte ett jota.(Kul om du vann!)
Börjar få torskfrossa på nr 1 i nästa. Min gamla följehäst 4 såg bättre ut än normalt? Eller brukar hästen se bra ut och det är därför jag en gång fastnade för kusen? Nåväl, självklart faller liret på nr 1! ![]() Red: Behärskat Alicia! ![]()
Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-16 klockan 14:44. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Bara jag som har problem med att sändningen laggar?
Fan att de släppte ut 3an
Senast redigerad av sigh den 2014-12-16 klockan 14:45. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
missade V5-3, vad hände?
var de andra dåliga eller var ultevis bra? störigt när jag hade täckt upp mest i det loppet... ännu störigare nu när voltstarts rekvinnare vann som spik i v5-4... hoppas jag bränner i v5-5.
|
|
|
|
#50 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#51 | |
|
Citat:
Vann med ett upplopp lätt överdrivet. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
V75fahlle (+1) |
||
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
Stefans i första berättas det ju om i ronden, så den borde jag klart satt som A-häst i ett lopp jag saknade känsla i. V3 på 7:an nu iallafall. Kan bli en slant. God tur på V5. Vilka har du kvar?
Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-16 klockan 14:55. |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#55 |
|
Tror vi sitter ett gäng här nu och är lite småbittra...
![]() RED: Trav är svårt! Idag var Persören helt plötsligt allt annat än seg. Påvisade absolut toppform. Sedan att 7:an inte kör när tåget går är uselt styrt... Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-16 klockan 15:02. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Undrar om någon häst pröjsar för 4 rätt.
|
|
|
|
#57 |
|
Skönt att persören vann för min skull, för den hade jag ändå missat på. hade blivit en väldigt kostsam miss annars att spela utan 4-handaren ultevis när jag tog 6 hästar. han är uppskriven som nästagångare nu iaf, så jag inte ska göra om det!
|
|
|
|
|
#58 |
|
En riktig strulputte men med enorm kapacitet. Hade aldrig spelat med skorna på som det står i resultatet idag. (haft personaldag och julbord, så såg loppet nu)
Hästen finns i mitt ♥ sedan loppet 15/7 -2013, då han vann med 60 meter, okörd från spets, ffg ¢¢. Rekordsänkte med TRE sekunder till fina tiden 1.14.9 /2140 V, i femte starten för livet. Nu får han väl kvala igen, men en dag kommer den sitta till glatt odds/streck% och ingen såg den komma
|
|
|
|
|
|
|
|