|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
ritmo di poggio känns som en stark spik ikväll! skor runt om och bara måtta in den örjan !!
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Maffioso face borde vara spets och slut. 1640 m - spets och godnatt... Kör adrian!
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Någon som har Spelvärde ?
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Vi får vänta och se
Vill varna lite för den Exclusive Zon
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2) |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
AVD6: nr5 Withma, klara Kontio av att spara speeden lite längre så tror jag hon vinner loppet.
Tror han lärt sig efter 2 misslyckade försök och jag chansspikar. AVD8: nr2 Eternal Sunshine får en chans till, hoppas Jennifer får till styrningen och kör i tid den här gången... Senast redigerad av oinkk den 2014-12-17 klockan 16:18. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Tror 19 vinner avd. 5. Lycka till!
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
2 tokspikar!
Sasha trot - knepig sort men fin fart! avd3 Vicky Corner - står på tur, sylvass speed! avd6 Drag! Cupido sisu avd3 Pif avd5.. Rövaren: Bully Beatdown avd7 |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Bully Beatdown har jag följt i Sverige. Senast i Norge v75-dagen som delades Nor/Sve fick hästen bästa loppet och lucka men var urblek...
...Nä, känns långsökt och jag väljer se kusen som ett onödigt streck denna afton. RED: Slarvigt av mig: Jag ser nu att det är ny regi! Malmqvist dessutom! En svart blänkare är det ju, så vem vet? Tidigare tränaren tror jag är rätt så duglig iofs... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DIF (+2) Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-17 klockan 17:42. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Montecore Mo måste väl ha toppchans att vinna. Lär bli tempo på loppet och det gynnar den starke som verka tåla dödens. Är väl typ 20 m bättre än Stig Hs Zelda Zonk som det såg ut när de möttes iaf. Stod då 20m bakom och kunde ändå ta ner henne till slut. Nä detta måste vara dagens bästa spik!!! Bara att söra Jörgen, bara sööör...
Senast redigerad av valla94 den 2014-12-17 klockan 17:51. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Erin Boko. Undra om Conni lyckas med samma effekt på ffg jänkarvagn som med Calvin Borel? Han liknar denna med CB, känslig men enorm talang. 2 % taget
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
heddari (+5) |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
![]() Klart svårt och en känslig, svår häst men kapacitet har den. Om pausen och den hårdare träningen på det samt utrustningsändringen faller på plats, så vem vet... Klart intressant iaf till 2 %! Stod i bara 10 ggr på Bet365, så avvaktar ATG's odds ist. |
||
|
|
|
|
|
#59 |
V86
V86
V86:1,3,6,10 V86:1, 3, 8, 12 V86:6, 9, 10 V86:8 V86:1, 2, 3, 4, 8, 10 V86:3, 4, 5, 6, 7, 12 V86:10 V86:8, 13, 15 ANTAL SPIL: 5184 TOTAL: 1.296,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Jag kommer inte att spela idag, men kollat lite snabbt. Endast som hastigast kanske man skall tillägga.
Första tycker jag att den modige spikar nr 5. Är startsnabb och jag tror den tar spets och leder länge. Ett mycket öppet lopp. Svårt att slå Zelda såklart i andra men den som garderar måste bara ha med Disney Tooma. Står väldigt billigt inne och möter fan bara skräp. 3dje känns helgarderat med 6 ch 9. 4e känns helgarderat med 4 o 8 5e vinner Mafioso Face. 6e vinner Rocky Reach 7e tror jag att det är stor risk för att Shogun kan få göra det till ett sprinterlopp. Ser inte ut att vara så många som går upp i dödens och mosar på men med minsta lilla körning kliver Flemming runt det här gänget. 8e vinner en bakspårhäst. Förmodligen Caramella eller Xenia men jag tycker att man bör strecka 10 och framför allt 12 som gjort riktiga kanonlopp på slutet. Dags för en seger. 5 1,3,9 6,9 4,8 1 3 3,10 10,12,13,15 Där fick ni ett billigt system. Bjuder på det. Snart Jul haha |
|
|
|
|
|
|
|