|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Spännande början idag
. Inte helt oväntat men likväl tråkigt
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Lopp 8 på Bollnäs är ju kallblod av hög klass. Här borde $harps-folket ha en uppfattning? Vem vinner? Kom med rätt svar!
Min fleris ser just nu ut såhär, V4: 4(Julio D L) 2,4,6,8,13,14 ? 9(Stöten) |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Citat:
Men jag kan inte med betrodda som inte går med optimal balans men det är jag det. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5) |
||
|
|
|
|
|
#81 |
|
V4 p´å Bollnäs
1) 4 2) 2,4,6,13,14,15 3) 2,5,9,10 4) 9 Kostar fleris x 5 = 240 |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Spelar Barkåks Barabbas plats till 9.75 (UB). Går alltid med skor, har en bra kusk, gillar distansen och har gjort en del rätt bra lopp som räcker för att slåss om pallplatserna här.
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
mackpeter, Alamo är bättre än Huge Star men det är skoändringarna vi försöker komma överfund med. Den som påverkas minst negativt är den som gynnas mest..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3) |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Nätoddsen på Leader Tom har rasat sen jag rekade streck på v64 och platsspel. Är sugen på att spela 11-13 på DD men väntar in oddsen och ser var vi hamnar.
Senast redigerad av NicklasJ den 2014-12-18 klockan 20:11. |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Avslag från Veijo på Ålands Vikingen. Vem vinner då DD 2?
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Ålandsvikingen Kanske stryks
|
|
|
|
#87 |
|
Kanske stryks Ålands Vikingen, knepigt med banan och balanser.
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Matematiskt är alltid de mer betrodda de som är mest missgynnade spelmässigt av ändringar så det är helt rätt tankesätt!
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Travet måste komma till rätta med ofoget att anmäla barfota för att sen ändra EFTER spelstopp till skor.
Är helt säker på att flertalet av de som till slut kör med skor har tänkt så innan 19:00 också. Om Flemming går ut till SS på onsdagen med info om skor, varför anmäler han då barfota? Så jävla nonchalant mot spelarkåren så det finns inte. Jag har ingen enkel lösning, men någonting måste de styrande hitta på. Idag är det ju parodi Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5) |
|
|
|
|
|
|
|