|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#181 |
|
Testar en tvilling 2, 6 x 100 och går och somnar om. Hörs imorgon.
|
|
|
|
#182 |
|
2-14 kopierar o en liten 2- 1
|
|
|
|
#183 |
|
glömde din 11a på trion
|
|
|
|
#184 |
|
Du är grym
|
|
|
|
#185 |
|
16.5 1650kr TACK
|
|
|
|
#186 |
|
Ruskigt kul! Vi får tacka Peters snurriga pålle också.
![]() Dubbla V3:or, då körde en med enbart 1 i II:a med, på läget.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Behärskat Alicia! Första kusksegern tidigare i veckan, monté idag! Lirade ju saftigt på´na senast, inte ett öre idag. Grattis ändå!
MikaF (+2) |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#189 | |
|
Citat:
På Odense slog jag dock till på Haras du Pin och min ständiga följehäst Remus Tiki i onsdags. Bra V5-netto! Tyvärr tog datorn inte emot mitt V4 spel på fil(tekniskt fel). Då låg allt spelvärde på totalt bortglömda vinnaren Outstanding Lady, som vunnit topplopp i monté i Sverige. Inget svårt för den som noterar de bättre montéloppen här. Frustrationen var överhängande, men jag kunde inte med att gnälla över det här när just vunnit och nyligen surat över Halmstads tävlingar...(Bättre att vara tyst då.) Jo... V4 gav mer än V5 och för mig var det 3 förstahästar och en häst jag hade på V5 som vann, kan man vara nöjd då? När man suttit och gjort en Joker vill man inte "desperat-slänga in" en matematisk, tyvärr... Det här året har "allt" streckspelsmässigt strulat i princip. Även när jag vann rejält med deg kändes det alltså halvtomt... Jaha, en inblick i hur det kan vara i en travspelares vardag. Jag tror att jag missat 4 spel nu som borde gett mig runt 150 lax genom åren pga tekniskt fel hos ATG. Aldrig har jag haft tur åt andra hållet, streckat fel eller liknande. Nån enstaka gång mellan 3-500kr kanske då joker som inte varit vinst på ej tagits emot, alltså en piss i havet i jämförelse. När det blir tekniskt fel måste jag stänga ner Webbläsare/dator innan det funkar igen. Då tar det mer tid än de ca 2 minuter man avvaktar innan start. Allt för att spara streck vid ny eventuell viktig info. Viktigt för att hålla nere kostnader på sikt ju. Samma sak som att: Spika generellt alltid i ett 2-hästarslopp, enligt Benny Haags travbibel! ![]() Går bättre nu med en rad V3:or in denna vecka! Trav är ett maraton och det är bara att se framåt. ![]() RED: Ha, ha, en rättelse! Inser nu efter att ha funderat lite grand att ibland bär jag för många hästar i huvudet!Om jag vunnit på V4 hade det varit en hel del tur inblandat. Lindhardts montéstjärna heter ju Having Said That! Alltså skulle jag enbart ha vunnit för att jag trodde jag analyserat rätt! Skänker ju mig ett gott skratt!!! ![]() Tur i oturen eller vad säger man? I börsen blev det ingen påfyllning oavsett!
MikaF (+5) Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-19 klockan 00:13. |
||
|
|
|
|
|
#190 | |
|
Citat:
Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-12-18 Bana: Åby Spelform: Dagens Dubbel, omg. 702 Avd Ordinarie hästar 1 11 Leader Tom 2 13 Red Hot Snapper Vadet gäller startnummer 1 x 33,00 kr Totalt: 33,00 kr Kvittonummer: E986 D847 0FA1 1101 Utbetalt: 1 675,00 kr |
||
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Citat:
|
||
|