|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#151 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#153 |
|
Valfri balans öppnar förstås för alla
![]() Synd om det inte blir skokrav. Då hade Dreams Take Time varit stenklar. |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Läsvärt om Dencos Nemo Kilab som enligt mig borde vara favorit (om ¢¢), tackar för att den inte är det.
http://www.travtipset.se/v75-intervj...ce=twitterfeed |
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Att sätta faktor på en spik blir dyrt. Jag rekommenderar faktor på favoriter du försöker fälla i garderade lopp. Om man inte har balls nog att plocka bort dom vill säga. Vissa favoriter är ju neutrala och dumt att ta bort, bättre att då via faktor få ner procenten och man blir glad oavsett.. 😉
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Är den spik gör faktor tyvärr ingen nytta, blir precis som en flerbong.
Annars kan det vara bra, men när det gäller Calvin är värdet så otroligt mycket bättre om han torskar att faktor inte täcker upp "förlusten" man gör om den vinner jämfört med någon annan. BTW: I HPT gör man det under flerbong, genom att markera den häst du vill ha faktor på, och hur många flerbongar du vill ha (= faktor för vald häst).
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått! Senast redigerad av putte64 den 2015-01-03 klockan 11:32. |
|
|
|
|
|
#157 | |
|
Citat:
Vill någon bara snabbt förklara vad faktor innebär antar att det är något man gör inom systemsreducering? (Lät intressant) |
||
|
|
|
|
|
#158 |
|
Jens Sjödén är försenad med sin krönika - igen!
Om någon känner karln, hälsa att han förstör min lördagsrutin. Nu är kaffet, Arvid Nordqvist classic mellan, snart uppdrucken ... |
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Läs mitt inlägg ovan ditt... 😉
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
För övrigt har Norge TRE stycken kallblodslopp på sin 75:a i dag ...
|
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Faktor är flerbong på just den valda hästen. Du anv faktor via reduceringsprogram. Faktor multipliceras med varandra på de hästar du valt om dom vinner. Tex, du kanske har 2st faktorhästar, 4x4. Vinner dom har du 16 sys.
Icewinner (+10) |
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Citat:
kasse (+2) |
||
|
|
|
|
|
#164 |
|
Vi som var vakna vid vargtimmen i natt fick två skarpa halsbet(t) av Varulv.
V75-1: 3 Calvin Borel V75-2: 10 Rattigan Jag spikar båda. |
|
|
|
|
|
|
|