|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#361 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
3.4 Millar gick till Amerikanska robotspelare.
Nu snackare vi datorer som spelar, finns inga människor inblandade överhuvudtaget.
|
|
|
|
#362 |
|
|
|
|
|
#364 | |
|
Citat:
Varför lirade jag inte V3?
|
||
|
|
|
|
|
#365 |
|
Jadå gubben
|
|
|
|
#366 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#367 |
|
Äsch får hoppa till Danmark...
Registrerat spel Datum: Lördag 2015-01-03 Bana: Danmark, omg. 2 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 1, 4, 5, 6 2 4 Troubadour G K* 3 6 Stickittothem* 4 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Vadet gäller startnummer 32 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 64,00 kr Kvittonummer: 4F22 12A1 9AC3 1141 |
|
|
|
|
|
|
#368 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#369 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#370 |
|
Ni som kliver in på danskt/norskt/finskt/franskt/amerikanskt trav när det bjuds, går ni verkligen plus där? Hur kan man ha edge på ett område man vet så lite om? För ni kan ju knappast vara lika pålästa där som på de svenska hästarna ni följer varje dag?
|
|
|
|
#371 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#372 | |
|
Citat:
Haras Du Pin, Topform Power för att nämna några av de senaste... Oftast på Lunden jag har koll på vissa lopp redan "ifrån start". Sen analys, läsa på och reducering på det till ett par hundra max, så är jag med i matchen ungefär som på Jägers, Kalmar eller Axevalla, typ!
|
||
|
|
|
|
|
#373 | |
|
Citat:
![]() Trodde aldrig jag skulle få uppleva det dock. Fast själv så föredrar jag ärlighet framför att dom blåljuger om händelser som dom omöjligt kan vara överens om varje gång.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
|
|
|
|
|
#374 |
|
Tycker att johnny kör på gränsen hela tiden, ART ON LINE förra veckan var inte långt borta från diskning .
Gillar Johnny högt och rent men hans körstill står mej upp i halsen |
|
|
|
|
|
|
#375 |
|
Vem bryr sig.. Missade alla vad som hände på Valla igår? En klarare diskning, gubb örjan går ut 2 meter och klarar sig.
Så otroligt många partiska skallar här, som skriker diskning efter eget spel. Katastrof! Idag var det väl diskning, men inte mer än igår. Torbjörn gick ju också in vid situationen, allt för att gardera en vinst. Man behöver inte va duktigt på en sak, för att va bättre på att läsa en situation. Nu spelade detta ingen roll alls för mig, utan diskningen gynnade mig i en V5a jag spelade med några vänner till utdelningen. Men jag tycker hela jävla trav cirkusen är ett stort skämt från alla inblandade.
|
|
|
|
|