|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 | |
|
Citat:
Är inte helt övertygad trots all hets om det, fast onekligen är det väldigt många som är av en helt annan uppfattning!
Senast redigerad av alle den 2015-01-03 klockan 09:22. |
||
|
|
|
|
|
#137 |
|
I detta fall vill jag se samtliga tre utrustningar på hästen igen, käk, helstängt och Ghostvagnen för att inte laborera med de lyckade resultaten (kvalet och loppet senast)
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Några tänkvärda om en klassisk Jägersro omgång.
1. Spetshästarna vinner minst 7 av 10 lopp. 2. 5 rättsjackpott är vanligast på Malmöovalen. 3. Ludde vinner ett lopp utanför V75. 4. Garanterat motvind på bortre rakan. 5. Jonny Takter vinner aldrig ifrån dödens. 6. Lars I Nilsson och Thomas Malmqvist tar en vinst. Lycka till med era spelbeslut. Avd 2-
|
|
|
|
#139 | |
|
Citat:
K.H hade spik på en 8% som Goop körde + att han vann med 20meter & K.H hade ett system på ALLA-Spik-ALLA-ALLA !! Snacka om att "mörka" en häst
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kasse (+2) |
||
|
|
|
|
|
#140 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
8 Min Finish struken i femte.
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#144 |
|
Jag tror, som så många andra, att calvin är stenklar i första.
Candy Store SOS i andra, goopen upp är ett plus! Dreams Take Time är bästa hästen och bäst form i avd 3. Denco är ett spikförslag i fjärde, var galet bra senast. Dock rejält kuskminus. Hippie klar första häst i femte.. var galet bra senast! Prince di poggio känns intressant i avd 6, var riktigt bra innan Frankrike och även bra där nere! Adrian från spets? lär kosta för mycket, bakspåren tror jag spurtar vasst! Vidöppet lopp! |
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#146 | |
|
Citat:
Visserligen luftade Veijo sina 3 kanoner då. Jo, en felfri Calvin torskar inte. Spikar jag den måste jag välta alla andra favoriter, ett måste. Får avvakta beslutet om barfotakörning eller inte till att börja med, går inte sia innan. Intressant info om ballongmage på TV4 nu, måste ses ![]() Gasa mera! Senast redigerad av Helge den 2015-01-03 klockan 10:40. |
||
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#148 |
|
Någon i krokarna som kan lista ut om det blir barfotaförbud eller inte?
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Ja - då spikar vi dagenas största favorit i första. Calvin har startat 15 ggr och galopperat 9. Han har tvingats kvala två ggr varav senast 2 december.
Jag streckar även 4 Perl's Fortune i sista avdelningen. Båda hästarna körs av Conrad Lugauer. Han vann ett V75-lopp förra året med Calvin, som galopperade i det loppet. Idag tror jag, att han vinner två. På den gamla tiden hade jag spärrats in på dårhus. Kl 17 idag blir jag geniförklarad. |
|
|
|
|
|
|
|