|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#346 |
|
Undrar om det är något allvarligt fel på Goop, trodde den dumme jäveln att Adrian skulle släppa???
|
|
|
|
|
|
|
#347 |
næste gang et stor bon |
|
|
|
|
|
|
#348 |
|
Han trodde nog att han hade en bättre häst. Goops höll ju rätt bra till tredjeplatsen, så helt obefogad var väl inte optimismen.
|
|
|
|
#349 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#350 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#351 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#352 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+2) |
||
|
|
|
|
|
#353 |
|
Nu kör jag Eila på tvilling i svagt gäng. Tycker hästen kan litegrand. Stå på benen vore roligt.
|
|
|
|
|
|
|
#354 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#355 |
|
Hästen blev het. Inte mycket att göra åt. Paymyday kördes på det sätt han ska, tycker jag. Har blixtrat till ett antal ggr. Helst utan rygg och gärna kort distans. Annars oftast utan kämpavilja.
|
|
|
|
|
|
|
#356 | |
|
Citat:
Gå och göm dig istället. ![]() ![]() ![]() Och en viss Adde gör väl likadant 9 av 10 ggr själv, lik många andra. men först nu skriks det, du har nog något personligt emot Goop. Sådant får du lösa med dig själv istället.
|
|
|
|
#357 |
|
Hmm, ser att sjuan gav mycket lägre än procentprognosen (628 000). Spelvärde satte spikarna. Satte de systemen också? I så fall förstörde Spelvärde spelvärdet...
|
|
|
|
|
|
|
#358 |
|
Jepp! 10ggr där satt gott! Dagens huvudanalys och idé för min del! Ramlopp föga förvånande...
![]() Ofta ihåliga lopp där, men knivskarp konkurrens i V75. Om jag lirat V3? Nä, fråga mig inte varför? ![]() Mest sugen på 3, 9 och 11 där i sista, samt 6 på Uhrberg i ny regi. 8 är en liten obeskedlig sak som känns begränsad.(Ett lopp jag inte gjort jobbet i...) Ooops...12, ej 11! Den vita hästen gjorde det bra senast! Senast redigerad av Voltstart den 2015-01-03 klockan 17:27. Anledning: 9 struken ser jag... |
|
|
|
|
|
|
#359 |
|
Någon som plussade skapligt i dag? Man kan, som jag tidigare påpekat, säga mycket i efterhand men Mafioso Face ser till att det blir finsenap till korven i kväll.
|
|
|
|
|
|
|
#360 | |
|
Citat:
V75 gick dåligt, har svårt för V75.. Men veckan är snart slut och den visar nästan så jag skäms mycket plus. får väl va glad för det. Hoppas senapen smakar! Det gjorde min oxé och rosé.
|
|
|
|
|