|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Just rub it in alle.just rub it in.Gott slut på dig,kul att vissa tycker saker jag gör är roligt
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
I morgon kan du om du är tuff avsluta V4:an med 4,9,är du tuffare spikar du 8 i 3;e sen alla alla.Kostar men funderar vidare,vill inte äta strömming resten av månaden
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1) |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Vad gör du själv på dagarna softpojk?
Senast redigerad av Melander den 2015-01-01 klockan 00:56. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Inte bättre än dig,varför frågan?
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Guest
|
Du ger mig två spikar, jag gör systemet. Du får en andel gratis på V75 (Ett andelsspel med 10 andelar=10%, allt mellan 100-500krs andel), alltså pengarna insatta på ditt konto vid vinst. Själv är jag mästare på felval när det gäller spikarna, men skrällarna får jag in 90% i loppen jag garderar. Låt oss säga att du får tre chanser (omgångar) med spikarna.
|
|
|
|
#39 |
|
Du kan hitta mig på FB .Vi kan fortsätta där eller...
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Det måste ju vara bättre för dig robust att hitta någon kunnig inom travet. Varför mig?
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Guest
|
Why not? Mitt största problem är ju att jag måste göra grovgörat för att hitta spikarna i lopparkivet och ärligt talat så har jag inte tid med det. Men om du känner att du har det så kör vi på det. Mycket enklare och gardera loppen när spikarna sitter.
Men nu ska jag sova lite... hur hittar man dig i fejan? Annars kontaktar jag dig privat imorgon här på sharps.
|
|
|
|
#42 |
|
sök på melander så hittar du mig
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
En gubbe med en söting i knäet på FB alltså
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Inte så mycket mer än trav för tillfället, hittar inte dig på fejjan melander. Du får specifera mer än melander. jag är nyfiken här!
Trav är kul. Senast redigerad av softpojk den 2015-01-01 klockan 06:16. |
|
|
|
|
|
|
|