|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Chansspika Ad 3... 7, 10 eller 12. eller kanske nån helt annan?
|
|
|
|
#17 |
|
Thermal var häst i Rikstravet 2013, och jag var en av många delägare. Den vann inga lopp då, har inte vunnit lopp förra året heller, och jag ser inte tillstymmelse till klass i det öket. Det är en notorisk ickevinnare.
|
|
|
|
#18 |
|
Jag gillar både Fonzan Sund och Navaronne, tycker båda har bra vinstchans i sina lopp. I kallisloppet synar jag favoriten Alfie, Järvsö Pärla är min förstahäst. Tar även med Wyrman som tokskräll!
Bergsåker 2 20150102 V64 Avd-1: 1,5, Res: 8 Avd-2: 7, Res: 3 9 Avd-3: 1,5,7,9,12 Avd-4: 8,9,11,12 Avd-5: 3,5,6,8 Avd-6: 4, Res: 2 10 System: 2 Endast V6 160 rader * 2 * 1,00 = 320 kr |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
![]() ![]() Skämt å sido, har en känsla och lite skeva tankar. Och jag går inte emot dom för kvällen. Bär eller brista.
Trav är kul. Senast redigerad av softpojk den 2015-01-02 klockan 17:02. |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
Intervjun på ATG.se stärker hästens och min tankes aktier ytterligare!
|
|
|
|
#23 |
|
Vad säger Bergh om Birmingham och Shockwave?? Någon som vet?
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Var inte du sjuk på Nyårsafton - min vän?
Lyssna på Viroid. Thermal är samma lus som förra veckan. Och 2014. Och 2013. ![]() Mitt nyårslöfte är: Strecka inte Thermal 2015 ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
Var också inne på att spika Fonzan men nu när Pihlström säger att det är bra chans och hans bästa av fonzan och rebellion blir jag skeptisk. Riktig lallare så nu lutar det snarare åt spik på Rebellion pga intervjun. |
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
Jag har råd att ha fel efter jag haft rätt ett par dar irad nu till viss del, till så pass stor del att det är riktigt plus i kassan. men det gör mig inte spydig, tvärtom ödmjuk. Har jag fel, hoppas jag ni har rätt att hitta vinnaren! och även fullborda allting med en V6. Lycka till ikväll & ha en trevlig helg.
|
|
|
|
|
#29 |
|
Jag har ingen egen åsikt i frågan, men Bergsåkers tipsexpert Börje Andersson spikar också Thermal
|
|
|
|
|
|
|
|