Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-02, 19:40   #76

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Thermal var häst i Rikstravet 2013, och jag var en av många delägare. Den vann inga lopp då, har inte vunnit lopp förra året heller, och jag ser inte tillstymmelse till klass i det öket. Det är en notorisk ickevinnare.
Viroid - årets bästa avslag! Hur f-n kan någon här på tråden strecka efter vad du sagt. Rättare än rätt!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+2)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 19:42   #77

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 52719
Standard

Det råder tydligen olika åsikter om Thermal varför den aldrig vunnit.Idag hade den kunnat bli tvåa om inte kusken vägrat att gå ut i tredje spår och attackera och i stället valde att att bli inlåst av en lus framför...
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 19:45   #78

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 109
Standard

haha, undra om Susanne får köra nåt mer åt wågström
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 19:46   #79

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 875
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jocklon Visa inlägg
Susanne Österling-årets skämt
Osterling heter hon! Respekterad kusk tog tre sm-titlar ifjol!
Sen var det väl inte den bästa styrningen hon gjort! Men kalla
Hon årets skämt är bara respektlöst!
uLFStR491 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 19:48   #80

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ante30 Visa inlägg
haha, undra om Susanne får köra nåt mer åt wågström
Det hoppas jag verkligen inte... Snacka om tjänstefel att inte släppa i detta fallet...

Vill jobba in en dansande Emil nu - Måste ju ha jättechans mot detta gänget, att den blev 10% är ju tacksamt så här på förhand åtminstonde!
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 19:51   #81

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av uLFStR491 Visa inlägg
Osterling heter hon! Respekterad kusk tog tre sm-titlar ifjol!
Sen var det väl inte den bästa styrningen hon gjort! Men kalla
Hon årets skämt är bara respektlöst!
Kanske skulle sagt årets första skämt... Visst finns det många sämre kuskar men det var väl kanske inte styrningen i sig jag menade utan mer att hon svarar jättefavoriten som kommer ifrån samma stall..... Hade ju såklart haft större chans på pengar/provision oxå genom att släppa... Mentror hon att det är såhär hon får styrningar så är det ett stort skämt.
Gammal 2015-01-02, 19:52   #82

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Det råder tydligen olika åsikter om Thermal varför den aldrig vunnit.Idag hade den kunnat bli tvåa om inte kusken vägrat att gå ut i tredje spår och attackera och i stället valde att att bli inlåst av en lus framför...
14 starter utan seger är inte tillfälligheter. Den har dessutom körts i flertalet starter av Örjan, Jorma och Uffe. Kuskar som brukar kunna lura en lus på tjärsticka först i mål, men inte den här. Skall den vinna får det bli i något breddlopp eller en P21:a.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 19:54   #83

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Det hoppas jag verkligen inte... Snacka om tjänstefel att inte släppa i detta fallet...

Vill jobba in en dansande Emil nu - Måste ju ha jättechans mot detta gänget, att den blev 10% är ju tacksamt så här på förhand åtminstonde!
Jag dansar gärna med!

Hennes häst var ju inget vidare till intryck, men kan tänka mig hon tänkte: Idag möter vi enbart löss förutom favven, vi testar! Visst, bara fel, men i urkassa lopp ska det ju vågas om nån gång och det finns tre pallplatser förra året på 10 starter för hästen.

Samtidigt: Varför inte ta rygg på favven som aldrig kommer bli utmanad och åka med till maxplacering?

Trav är svårt!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 19:55   #84

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Lusen Thermal har som bäst varit tvåa med Kontio en gång i somras. Idag hårt spelad. Nu skyller du på kusken av den som vanligt mediokra insatsen. En av Sveriges mest framgångsrika kuskar. Äger du hästen så beundrar jag ditt försvar. Annars
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 19:55   #85

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
14 starter utan seger är inte tillfälligheter. Den har dessutom körts i flertalet starter av Örjan, Jorma och Uffe. Kuskar som brukar kunna lura en lus på tjärsticka först i mål, men inte den här. Skall den vinna får det bli i något breddlopp eller en P21:a.
Viroid. Detta lopp höll inte bättre klass än så!
Gammal 2015-01-02, 19:57   #86

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 875
Standard

Citat:
Kanske skulle sagt årets första skämt... Visst finns det många sämre kuskar men det var väl kanske inte styrningen i sig jag menade utan mer att hon svarar jättefavoriten som kommer ifrån samma stall..... Hade ju såklart haft större chans på pengar/provision oxå genom att släppa... Mentror hon att det är såhär hon får styrningar så är det ett stort skämt.
Samtidigt är vi jävligt snabba på att klaga på alla stallkörningar
uLFStR491 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 19:59   #87

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Tvilling 5,12,14 500kr
Även v4

5,12,14
5,9,10,11
6
2,4,7,10,12
60x2x1, 120 pix

mackpeter lugn nu, hästen torsk, men satt låst sen säger du va du vill, vi vissa trodde den hade chans. överdriv inte saken nu. det är många lopp på ett år.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 20:02   #88

Voltstarts avatar

Standard

Kör Melander offensivt så pissvinner han kallisloppet! Spik nästa gång om samma motstånd!

Borken var ju riktigt bra!(...fattas bara att jag lirat!)
Gammal 2015-01-02, 20:03   #89

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av uLFStR491 Visa inlägg
Samtidigt är vi jävligt snabba på att klaga på alla stallkörningar
Sant, och det är väl bra för travet i sig att vissa sticker ut emellanåt och gör såhär.. Men för hennes egna skull blir det ju inte bra såklart... Var inte meningen att reta upp dig. Men i min värld var det konstigt med en sån styrning mot en megafavve från samma stall... Och nu blev vart jag besvilen över Melanders styrning.... Eller var han inte körbar i början tro?? Men såg ju ut som om det inte var några problem och att sen lägga sig på innerspår för att behöva backa sig ut.. var ju ändå hästen med klart bäst fart över mål...PS.brukar inte gnälla på kuskar normalt...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
uLFStR491 (+1)
Gammal 2015-01-02, 20:05   #90

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9495
Standard

Jaha spik på Fonzan Sund nu då..
Dåligt påläst idag. Ser att kusken känns allt annat än bra.
Någon som har koll på henne. Statistiken hon äger är ju rätt ljummen...
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td