![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Badkarstrav.se Formkurvor inför V75 Romme 150110
Här hittar ni ranking och formkurvor inför V75 baserat på mina inställningar i badkarstravs app.
http://badkarstrav.se/v75 Fungerar även på telefon och padda :hattenav: Lycka Till Micke på badkarstrav.se |
Citat:
|
Inte många timmar kvar till start och mycket att läsa på!
Funderade på en sak och alla här inne delar ett travintresse. Skulle det inte vara roligt och skapa ett lag tillsammans och göra ett större system med våra vildaste ideér? Känns ofta som vi ligger och nosar på 7 rätt, men tyvärr tar man inte med sista hästarna pga att kuppongen drar iväg i pengar? Skulle vara roligt i mitt tycke och spela med alla människor som man delar sina tankar och funderingar med på detta forum:) |
Citat:
https://www.sharps.se/forums/spela-an...l-tillsammans/ |
Jag måste bara få nämna Challe Berglunds krönika. Den mannen är fan sämst på att analysera lopp. Så här skriver han angående 7:e avdelningen :
"Spetsstriden: 1 Star Advisor Joli blir utmanad av 4 Pedro Bi, men jag tror att båda de hästarna gärna körs i rygg och då finns det en möjlighet för 6 Montdore eller kanske 7 Diego M.Boko att få överta." Varför i hela h***ete skulle man köra Star Advisor Joli i rygg när den gått som allra bäst i ledningen? |
Citat:
Så här blev mitt bolagssystem 1) 2 res 4-1 2) 1,2,5,12 res 9-3 3) 7 res 2-9 4) 2,3,5,8 res 4-12 5) 1,2,3,10,12,13 res 5-6 6) 1,3,8,10 res 11-9 7) 1,2,4,5,6,7,8,10 res 11-12 Kostar 1536:-. Sitter på tåget under tävlingarna och möts på västkusten av en storm samt folkets hyllning till V75-vinsten hoppas jag! Vågar inte flyga idag.:sleep: |
KUL. Nu är "min" Raske Rutger med Jessica FAVORIT (5.20). Jonsson själv tror på vinst och Jessica brukar ju köra som en "hel karl" !!!! Väldigt viktigt att hästen får en bra start från spåret långt bak. Spurten är det aldrig nåt fel på. 4% smakar MUMMA
|
Barfotaförbud idag!
|
Rocky Reach känns stenklar från bricka 6!
|
Citat:
|
Romme är iofs en jävla skitbana och dom har väl nått slags rekord i segrar från bakspår då banan kan knäcka även den mest tappra ledaren?
|
Citat:
Citat:
|
just nu är det 41 % på en Montdore som måste gå med dojor :) :) :) :) ;) ;) ;) ;)
|
Citat:
|
Nu pratar meteorologerna om 35 cm snö på Romme det närmaste dygnet. Det kan bli rejält snöfall mot slutet av tävlingarna. Känns bra att jag har med 4 %-arna 8 Rocket Zet och pappa Goop med 10 OTP i sista.
Om dagen går bra sticker jag till Putte i Indien. Vi avundas dig. Njut!:yes::):cheers: |
Hej Putte i värmen
Citat:
|
Citat:
|
fel tråd... Missade bongtråd fanns!
|
Citat:
Moe Blixten är av kategori "vilja komma 2:a". Myrsloken e ju både hjärta och hjärna i tipsen runt. 5,10,13,15 blev det för mig. Jag spikar "Inken" och Raffinos, kommentar?(Förutom Raffinos dåliga utgångsläge, så har hästen en ruskig avslutning. tänker jag):KO: |
10 Greby Anna i avdelning 4 är tyvärr inte med på min kupong då jag totalt "missade" den! Ångrar mig för den är kraftigt understreckad idag!!
Toppform är bara förnamnet och sist spikade jag på DD och då klättrade den i ryggar över mål! Om favoriterna kommer bort av någon anledning är den mycket rolig och vinstchansen är betydligt större än 1%! VARNING utfärdad till er som ännu inte lämnat in! Vill också förorda den som ett bra platslir och/eller tvillingvirke! |
I avd I känns 5 Air Gunner lite intressant om 2 Art On Line och 4 Highspeed Call skulle ha en långdragen spetsduell. Pakkanens stallform verkar på uppgång. Samtidigt har hästen en stark kortspeed. Kontio från bästa spåret dessutom!
Synpunkter? |
Jag ska nog avvakta med mitt system tills efter V4. Brukar ge en bra indikation på hur banan påverkar fram respektive bakspårshästarna.
Känns som det finns flera heta motbud från bakspår idag, och om det är tungsprunget där framme så vill jag inte åka på dom. |
Ska vi börja med en v4?
Registrerat spel Datum: Lördag 2015-01-10 Bana: Romme, omg. 1 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 8 Rock Me 2 2 Simb Hacienda 3 6, 8 4 11 Kiss Pride Vadet gäller startnummer 2 rader x 10 x 2,00 kr Totalt: 40,00 kr Kvittonummer: 4502 |
Citat:
|
Citat:
Torbjörn lär dessutom behöva ladda ordentligt då spets är enda möjligheten till seger för den pållen. |
Finns det någonstans på siten där man kan länka till sina synpunkter på min egna blog?
Har skrivit en ganska utförlig text och det är för mycket för att klippa och klistra in i flera inlägg här. Det blev gnäll sist jag länkade till tipset här i forumet, men det är ganska utförligt jobb gjort och även med viss input från "Indeed" som påpekade för mig att jag supit angående HSC balans. |
Citat:
|
Nu ska jag specialstudera Josefine Ivehags ändalykt.
Tror jag har funnit charmen i det här med monté... :innocent: |
Citat:
|
I HPT finns en lite småskojjig trendfunktion där man kan se hur strecken sätts nu på slutet när alla faktorer börjar komma på plats.
I V75-1 kan man se att Fredrik Laday och Aloe Vera ökar sin insatsprocent, medan Up Up and Away minskar. V75-2 Höwings Star ökar, Kulani minskar V75-3 De flesta minskar, i synnerhet On Track Piraten. Digital Ink suger upp och ökar. V75-4 Greby Anna ökar, Debra Boko minskar. V75-5 Heffalompen, Mitt Hjärtas Lilja och Raske Rutger ökar, Mino minskar V75-6 Obi Degato, Baron d'Inverne och Croque ökar när de två stryknas andel fördelas. V75-7 Star Advisor Joli, On Track Piraya, Pave the Way och Screen Height ökar, Twitter minskar. |
AOL V75:1
Citat:
Första posten på detta forum.. Håller inte med. AOL är väl den häst som är mest gynnad med brodd i hela omgången. Vunnit på 3180 på 15.0 . Har minnesbilder hur kusen tagit spets och sen bara lämnat övriga i sista sväng.Även vunnit från dödens.Stark och speedig , behöver absolut ingen smörresa.:D Mvh , L |
för den som tror på Art On Line, så har bet365 5ggr(unibet 3,45 o expekt 3,00), Rocky Reach har dom i 10ggr(unibet 7ggr o exp 8,50), för den som tror på denne...
|
Citat:
Hästen är favorit och brukar ha svårt hålla hela vägen mot V75-motstånd. Jag tycker hästen är sårbar. Fina % på hästar i detta lopp med flera både dugliga och formstarka djur. 7 Ja El Tomcat har härlig skalle. 11 Aristocat Boko avslutade lika bra som Art senast. Trav är svårt! Lycka till med streckandet! (Nån rolig att bjuda på?) |
Enligt Lennartsson på Twitter ska Obi Degato gå med urryckare för första gången...
|
Någon som vet hur highspeed call går med brodd eller ej ?
|
Björn sjuk
|