![]() |
Moddigt och Modd Brun verkar ta ledningen. Segstark på dagens underlag känns som ett platslir!
|
Citat:
Okay Bee 70 %? VA? |
Citat:
|
Citat:
|
Diskade de inte monstret efter den gungan?
Ruskigt snyggt SO! Du tog dom på utmattning! Bra travöga.:claps: |
Citat:
|
Svagt av Eldvin. Borde ha avgjort med den resan.
|
Citat:
|
Hoppas på monstret, hade den som 1:a rankad och utgångshäst...
|
bra där.. rätt med disk..
|
Citat:
|
Obi Degato
1,4 För 7 rätt |
solklart diskn.,
|
Citat:
Jag är inte säker på att Flemmings i första är lika stenklar efter tre månaders frånvaro. Riktigt pensionärslopp för övrigt. Två nioåringar, en tioåring, en elvaåring och en tolvåring. Varning för Ronaldo de Hess som är nedstruken två spår om du hade tänkt lämna in! Helt bortglömd till 5 %! |
Kan man inte köra häst då kan man inte ,Westholm suger, fått bästa loppet ,men kunde inte ändå .
|
snygg spik från tt synd att dem åkte i fjärde lopp
|
Hade Rutger som första reserv, men inte hjälper det.
|
Certification för 7 rätt, men jag va lagom korkad som chansspikade denne :)
|
Två spik i rad. Det är gött ibland!
|
Citat:
Jessica for president.!!!! fy fasen vad glad jag blev! jättekul för en riktigt klämmig böna! Synd att Rutger inte vann när han stod i 45 ggr...surt Nu kan vi plocka bort hästen som NG:are |
DD 3,8 mot 1
|
Snoken hamna ganska bra på det hittills noterar jag, 5 raka tipsettor! Skulle kunna ta sju raka, både Panic Button och Star Advisor Joli är bra men jag är tveksam till att PB ska kunna segra därifrån.
|
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2015-01-10 Bana: Romme Spelform: Dagens Dubbel, omg. 19 Avd Ordinarie hästar 1 8 Rocky Reach 2 8, 10, 11, 12 Vadet gäller startnummer 4 x 50,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: CD02 091B 9CE9 9505 |
9 11
2 för sju rätt... |
Dax för
(Gick ju bra förra med den rubben):lol:
7 Baron D (1% ) Hoppas på 3X 6 rätt nu , klev av i 4:e tyvärr.. Lycka Till! Mvh , L |
Kör en rak DD: 8-1. På V75 får jag hoppas på sex rätt och att spiken på Star Advisor Joli sitter. Det här loppet har vi garderat annars. Svårt att välja ut första häst, men Rocky har kommit ner två hack och kanske kan köras till spets.
|
Citat:
Då kunde den inte få spets längre, o h det var det jag streckade på. |
Typiskt vardagskuskar förivra sig när V75-vinst finns inom räckhåll!
|
Panic Button ;)
|
Citat:
|
Så otroligt dåligt av Lennartsson. Alla fattar att man släpper, går ut och övertar när en sådan lallare kommer i full fart.
|
För V7:
Obi Delgato 1,2,4,5,6,7,8,10 Obi Delgato Star Advisor Joli För V5: Obi Delgato Star Advisor Joli 1,3,8 Star Advisor Joli |
Amatörer på V75 är svåra att räkna på.... Krusen snubben fick hjärnsläpp
|
Putte64: Lopparkivet äger!
|
Grymt bra kört av Samuel, grattis!
|
Det blev ju perfekt det där! Nu gäller det bara att Staro Advisor kan få bestämma lite och håller runt om.
|
Snyggt kört av Rehn! Blir annars för det mesta fel i V75.
|
hade rehn pröjsat krusenstijerna för den tryckaren?
|
Citat:
|