![]() |
Ideer
Tjena Voltstart!
Citat:
Toppform, snabb i volt ,bra distans ,bortglömd/ 4% tänkbar spik för mig (i ett lopp där nästan alla kan vinna) Intervju: Spoiler:
Enda abret är hårt under + rullgrus ,men blir nog snömodd vilket är ok.. Sen tycker jag att både 7,8 (6/1 %) blivit inressanta efter 2 srykningar i V75:6..8 i spets med 7 i rygg i mitt badkar. Lycka Till! Mvh , l |
Hur många ggr har Eldvin haft jänkarvagn (blir så idag tror jag) när han haft skor?
|
2015-01-10
Ordinarie Reserver V75-1 1, 2 V75-2 1, 2, 4, 5, 9, 10, 12 V75-3 7 V75-4 2 V75-5 1, 5, 9, 12, 13, 14, 15 V75-6 8 V75-7 1, 4, 5, 7, 8, 10, 11, 12 784 rader x 1 x 0,50 kr = 392,00 kr 2015 TSN: AF06 257D 5C45 1305 Vadet är registrerat. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
V75-6 8 Rocky Reach missgynnas av att tävla med skor. |
Ni som har kollat V4. Hur har det sett ut? Har ledarna hållt bra eller är det bakifrån som gäller idag?
|
Tre spetssegrar och monteloppet vanns från dödens
|
Citat:
Snön tilltar! Ja, alltså: Tre har sprungit en del i dödens och sedan vunnit. Miss Bajen S&S! Fördel hästar där framme? |
Alla tre spetsvinnare vann ganska enkelt. I kallblodsloppet låg Tomtegubben i dödens första 1000 ungefär och tog sedan över och vann enkelt
|
1) 1,2,4,11 - Försöker klara loppet på dessa.
2) 1,2,5,9,10,12 - Möjligt att Åke leder runt om, men hästen ska gå med hakar och är orutinerad. Känns inte alls så klar som många tycker och 51 % är väl mycket. 3) Spik 7 - 62 % på den här favoriten att jämföra med 51 % på favoriten i loppet före. Bra chans! 4) 2,3,5,8,12 - Helgarderat! 5) Spik 10 - Distansen tror jag inte är några problem, inte heller motståndet. Kanske något sämre med skor, men ändå ganska vettig chans här. 6) 1,3,8,10,11,12 - Öppet lopp! 7) Spik 1 - S&S är förhoppningen. V5 - Lämnade in igår så det har tillkommit ett par strykningar, vilket gör att jag kan få dubbla femmor om någon av hästarna 3 eller 11 vinner V5-4. 1) 2,3,7 2) 2,3,5,8 3) Spik 10 4) Alla 5) Spik 1 |
Är jag helt fel ute om jag funderar på att spika 1an i avd6. Kommer han sitta fast eller kommer han komma ut
|
Citat:
Ni som vill ha en jätteskräll i kallblodsloppet som ser jäkligt svårlöst ut. plocka med mitt hjärtas lilja. Ganska bra kuse med smygläge. Åberg kör dessutom alltid försiktigt o det kan gynna sig att smyga när banan kräver en del |
Jag tror att Certification gör sitt om allt vill sig väl :)
Vad har ni för tankar om avd 2? Någon chansspik i tankarna? :) |
Citat:
|
Citat:
|
Har lite känsla för 7 Baron D'Inverne i avd VI . Startsnabb, nerstruken. Negativt på flera motståndare. Kusken vinner inte så ofta men är trots allt streckad på en procent.
Åsikter? |
Samuel Rehn uttalar sig på ATG.se.
Ju jobbigare förhållanden desto bättre för Rocky. Nämner som sagt inget om skorna o då vet han förutsättningarna. Vi Tippas Snack köper jag inte denna gång. Känns som om de kollat vilka som gick barfota senast o sen bara ratat dessa. |
Citat:
|
Det där med Örjan vet jag inte ,gubben kör verkligen som en gubbe ,det känns inte bra.
|
Känns svårt idag.
Registrerat spel 1 2 Art on Line 1, 2 7 Digital Ink 2, 3, 4, 5, 8, 12 1, 2, 6, 9, 10, 13, 15 1, 3, 8, 9, 10, 11, 12 1, 6 Registrerat spel 2 2, 4 2 AMOR WINNER 2, 7 2, 3, 5, 8, 12 1, 2, 10 1, 3, 8, 9, 10, 11, 12 1, 6 EDIT: Maestria med T.Jansson i fjärde blir livsfarlig idag. Optimistiskt stall och jag får mer och mer feeling för den! |
Citat:
Helt rätt. Lägg allt här trots att det finns specifika trådar för bongar utan motivering. Mod verkar ju inte bry sig nämnvärt iaf. Ska vi inte börja lägga "Sju chanslösa" i den här tråden med så blir det ännu mer inlägg som inte ger något av värde alls? Och inlägg tidigare i tråden om det svenska språket, pronomen och fan och hans moster. Jag kanske ska börja skriva i V75-tråden vad jag äter till frukost på lördagarna, hur gott kaffet smakar just idag och vad jag i övrigt har gjort i veckan? Vuxna människor, skärp er och håll er till travsnacket med motiveringar istället! :rant: (inlägget är inte riktat specifikt mot dig krilla18 utan mot dig och många andra) |
Johnny fick AOL att öppna ännu bättre än jag trodde den kunde göra :clap:
|
Citat:
|
Takter kommer äga idag!
Sitter han i spets, så vinner han allt ofta sin styrning! Nästa vinner Lindblom samma recept :) |
Citat:
|
hästen som schabblade till det, ju. samtidigt som AOL gör sitt livs öppning. Katastrof, skulle på förhand inte ens varit en spetsduell.
|
Citat:
|
Nån som har något grepp om kallbloden ännu? Skippar V75 idag och spelar V5 så har lite tid till. Har eldvin men kan dubbla :)
|
takter igen va?
|
Vann inte Amour klart?
|
Citat:
|
Det var ju synd att inte Hockeys häst kunde hållit en liten bit till.
|
Citat:
|
Detta bör Johnny ha vunnit. Så jävla surt att man tog bort den som utgångshäst och bytte till 1:an. Dock tycker jag 1:an vinner detta utan galoppen.
|
Citat:
|
Citat:
|
Tråkig omgång... Vinner Digital Ink nästa lär det väl inte ge mer än 2000?
|
Verkar grymt svårt för bakspårshästarna idag.
|