|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#151 |
|
Någon lassade in ett gäng tusenlappar på Moe Braga som vinnare för 5 minuter sen...
|
|
|
|
#152 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1624Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
Satt fint 😁
|
|
|
#153 |
|
Missade både V64 och V4 på grund av desinfo(?).Tur att det sammanlagt var bara några hundralappar. Dagens sammanlagda skörd har ändå vida överstigit mina förhoppningar.
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Kör ATG V65 så blir de ganska ofta 1000 lappar på 5 rätt och det räcker bra för att hålla sig flytande om man spelar varje dag.
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
off topic men någon som vet om man får pengar imorgon från atg om man gör en utbetalning idag? röddag tänker jag på
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Nej det blir det inte. Och när det väl blir det ska du lyckas få fem rätt också för att "hålla dig flytande".
|
|
|
|
#158 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Byt kusk och tvåan vinner! Mats??? Lallare!!!
|
|
|
|
#160 |
|
Kommer nästkommande vardag! Ta ut cash från kontot hos ombud om du vill ha pengarna imorgon!
|
|
|
|
#161 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
På V64 är det OK att spela V6 även vid icke JP omgång. Men då krävs det att du är duktig och spelar just för 6 rätt. V65 där det är 2ggr på V6 så får du så ändå bra betalt på 5 rätt om det blir en skräll som du hittar. Då håller du dig flytande. Du kan takta på runt 800-1000 kr per dag. Och så kör man man bara V6 då det är JP och avstår "lätta" omgångar. V64 är kasst förutom JP då vi spelar V6.
RED: jag pratar om vardagar, dvs när vi hade v65 istället för v64 Senast redigerad av Ztazze den 2015-01-05 klockan 21:46. |
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Hur smått spelar du om du ska hålla dig flytande på 5 rätt?
|
|
|
|
|
|
|
#164 | |
|
Citat:
RED´: det finns ju 6 rätt också. Jag har en spelbudget på runt 10 tusen per månad +/- 5 tusen. Senast redigerad av Ztazze den 2015-01-05 klockan 22:00. |
||
|
|
|
|
|
|