|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Det var nog det sämsta travlopp jag sett!!!!
Jösses. |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Spelvärde är verkligen under isen nuförtiden. Tur man inte ryggade deras ram där dom plockat bort Limping Shrimp
![]() Till och med jag som amatörtippare kunde läsa mig till att det var en jättechans för seger med tanke på frågetecken och dåliga spår på konkurrenterna. |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
jag får tacka Micke Nybrink för den spiken. Tänkte dubbla med 6:an men det var tur att jag i stället följde Micke:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/trav365/nybrink/ |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
...å Reijo tror Deal or No Deal funkar med skor...
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Liljendals hästar är i regel jävligt uppsnackade. Man får ta allt med 5kg salt.
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Kom hem för en kvart sen och bestämde mig för att hitta mitt enda spel för dagen (max ett vinnare/tvilling/dubbelspel per dag när det inte är jackpottomgång som pluggas igenom ordentligt).
Kom inte längre än till tredje loppet innan den kom på direkten! Alsaker Faks har mycket bra chans, har gått 24-tider på medel och 25-tid på stayerdistans i Norge. Gick jättebra till slut senast i Sverige trots tempotorsk. Toppkusk och bra läge nu. Måste vara ordentligt svårslagen. Mycket bra värde över 3ggr! Kollade upp hur speltjänsterna rankade också och de är helt inne på samma linje ser jag.
|
|
|
|
#100 |
|
En till av Mickes förslag. Han verkar vara i högform :-)
Trodde stenhård på 12 och det var tur att man inte spikade den. "Bara" 6 kvar |
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
micke n är i form.. kanske ska börja kolla på hans tips
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Jorma satt kvar för länge och åkte bakåt. Hade han rundat Jansson så hade han kunnat köra i andra- istället för tredjespår.
|
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Citat:
Jag kör väl V3-spik då, då... __________ Lite kuskhyllningar: Örjan Kihlström kan köra häst! Han har hanterat samtliga favoriter helt rätt idag. ![]() André Eklund tog trippel på lunchen. En av dessa var Axel Fame, en annan en på sistone notoriskt galopperande krabat även den.
|
||
|
|
|
|
|
#104 |
|
För att inte tala om Lennartsson, vinner ju om han avancerar tidigare, hästen går ju som en skållad bäver över upploppet, från mer eller mindre sist till 2a.
|
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Citat:
Spelvärdet ligger på BH! Registrerat spel Datum: Onsdag 2015-01-14 Bana: Bergsåker, omg. 3 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 2, 3, 5, 8, 9 2 7 Bretagne Hornline 3 5, 6, 10 Vadet gäller startnummer 15 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 150,00 kr Tror mycket på Redéns i sista också, bra häst, tveksamt motstånd. |
||
|
|
|
|
|
|