|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
DD 1---- 1,5,10
DD 2---- 2,4,6,10 12x5 = 60 kr Aktuellt saldo 940 kvar att spela för på DD-mästaren |
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
Hur menar du knepig? Favoritdubbeln ser ju mycket trolig ut. Inget att spela på om man ska ha i tävlingen att göra dock. Frågan är vem man ska gå på i andra. Om Mountain Dew inte blir fast är jag helt övertygad om att hon vinner, hon har varit fruktansvärt bra hela året trots att hon "bara" har tre vinster. Det där funkar inte om du tänkt komma någonvart i tävlingen, maxa insatsen! |
||
|
|
|
|
|
#63 |
|
Är nog bara jag som inte lyckas få fram några hästar elr lyckas göra system via deras sida?
Någon som har tips vad det kan vara har bara en svart ruta och ser mitt salbo med mera :/ Mvh Steffe |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Det verkar inte vara någon som startat en liga så nu gjorde jag det. Skicka ett PM till mig med den mailadress ni har registrerad på DD-mästaren så ska jag bjuda in er i ligan.
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Observera att spelstoppet för DD-mästaren inte är vid start! Idag t ex är det spelstopp redan 19.00!
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Det går inte sådär strålande för sharpsarna i DD-mästaren ser jag, ligaledaren står på 1000 spänn, verkar köra stenhårt på det gamla "intespelaallsochväntapåattdeandraskaspelabortsi g-knepet"
Spelstopp om 20 minuter! |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
|