Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-05, 10:06   #31

snakkes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 930
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Jag avstår från att starta liga eftersom jag inte vill outa mig, men vill ni starta så kör på
Då startade jag en liga vid namn Sharps Vill ni gå med så skicka ett PM till mig med eran mail.
snakke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-05, 13:19   #32

Stekels avatar

Sharp$: 26752
Standard

Från ATGs hemsida:

"DD-Mästaren är inställd

Efter ett par dagars stora teknikproblem har vi på ATG bestämt oss för att ställa in tävlingen DD-Mästaren. Intresset har vart långt mycket större än vad vi kunnat föreställa oss, vilket i sin tur har skapat stora tekniska problem. Flera som har engagerat sig i tävlingen har drabbats hårt av detta.

Vi har under natten utvärderat de tekniska problemen och kommit fram till att vi inte kan lösa dem inom rimlig tid för tävlingens genomförande. Vi har därför bestämt oss för att ställa in tävlingen.

Vårt mål har varit att förnya intresset för Dagens Dubbel. Ett spel som vi själva och många av våra kunder älskar, som under en längre tid fått stå i skuggan för våra andra produkter. Vi ville göra en ny typ av aktivitet där vi bjöd in alla att delta gratis för att få en rolig och spännande upplevelse kring Dagens Dubbel tillsammans.

Vi kan konstatera att vi lyckades bra med att skapa förväntningar och intresse för tävlingen, men tyvärr har vi misslyckats kapitalt med att leverera den tekniska lösning som klarar av den höga belastningen som intresset har skapat.

Vi förstår alla som känner sig besvikna på ATG och snuvade på en kul upplevelse. Vi känner likadant. Många har varit oerhört laddade för tävlingen, inte minst vi själva, och det känns bedrövligt att vi inte kan fullfölja den.

Trots motgångarna vill vi inte ge upp helt och hållet. Vi kommer att ha möjligheten att genomföra DD-Mästaren vid ett senare tillfälle och hoppas givetvis att det finns intresse att delta om så blir fallet. Är det tillräckligt många som är intresserade av att vara med - kör vi såklart en tävling igen.

Jörgen Utgren
före detta(?) Projektledare för DD-Mästaren
ATG"
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-05, 13:46   #33

Sharp$: 2500
Standard

Lite pinsamt faktiskt ATG. Nu slipper dom punga ut vinsten till en glad vinnare samt har ändå fått bra med reklam. Inte för att jag tror att syftet var detta men däremot är det riktigt dåligt för ett sådant stort bolag med de resurser dom har att inte kunna ha koll på läget.
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-05, 14:07   #34
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

mm Riktigt kasst verkligen, för tekniken finns och pengarna med. Kunskapen bakom saknas nog, otroligt vilken kass projektledare de måste ha. Trodde de att folket skulle spela på morgonen redan inför DD? Nej. Folk gör det efter jobbet när de är hemma. De kunde lätt se hur många som varit reggade och räknat på kapaciteten som finns kontra vad som behövs för att se om de är tillräckligt rustade.
KASS PROJEKTLEDARE! En sån hade inte jag velat ha att göra med iaf. Visserligen är han en erfarenhet rikare nu men vad gör det när man inte ens kan förutspå eller räkna på saker och ting.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-05, 17:12   #35

strds avatar

Sharp$: 253
Standard

Synd..
strd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-05, 18:11   #36

Qirrens avatar

Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

ATG
Gammal 2010-05-05, 22:53   #37

snakkes avatar

Sharp$: 930
Standard

Men fyfan vad tråkigt!

Måste skicka ett argt mail till dom och kräva att jag får DD-kavajen!
snakke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-05, 23:25   #38

vonschweikerts avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 37
Standard

Tråkigt!
vonschweikert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-06, 16:53   #39
Rob

Sharp$: 3084
Standard

alltså det värsta är att jag satt de två första så hade ett stadigt plus i kassan :(
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-17, 22:54   #40

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1240
Standard

Jahaja det var ju trist med den här tävlingen med tanke på att man satt en DD direkt. Hoppas dom drar igång ngt liknande igen alltså. Riktigt kul koncept för övrigt.
Travaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-21, 17:47   #41

Lukes avatar

Sharp$: 2155

Luke Travar
Stats: 90 - 126 - 1
ROI: 125.81%
Vinstprocent: 41.67%

Standard

Nu gör de ett nytt försök med DD-mästaren. Om allt fungerar som det ska borde det bli en riktigt rolig tävling.

http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle7997674.ab
Luke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-21, 17:57   #42

AndreasB1897s avatar

Sharp$: 3907
Standard

Härligt med nytt försök!
Gammal 2010-10-21, 20:06   #43
Banned

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RiverApan Visa inlägg
Jag är anmäld sedan några dagar jag så nu kör vi snart! BoL
Hmm hur kan du vara anmäld sedan några dagar när man kan regga sig f.o.m den 25/10 ?? det får jag inte ihop
Alex är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-21, 21:03   #44

Stekels avatar

Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Alex Visa inlägg
Hmm hur kan du vara anmäld sedan några dagar när man kan regga sig f.o.m den 25/10 ?? det får jag inte ihop
Kom in i matchen, han skrev inlägget i April när förra omgången av DD-mästaren var igång. Du borde sett det när du ändå letade igenom hela tråden efter folk som skrivit fel.

Kul att de drar igång det igen, bra timing för min del då jag ändå precis hade bestämt mig för att fokusera mer på DD! Med lite tur och skicklighet kanske man har lite chans att plocka hem det! Får se om IT-nissarna på ATG har ordning på grejorna den här gången, jag är ju inte helt övertygad om deras kompetens direkt (eller om det är ATG som snålar med budgeten eller vad allt strul nu kan bero på).
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-22, 09:14   #45
Banned

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Kom in i matchen, han skrev inlägget i April när förra omgången av DD-mästaren var igång. Du borde sett det när du ändå letade igenom hela tråden efter folk som skrivit fel.

Kul att de drar igång det igen, bra timing för min del då jag ändå precis hade bestämt mig för att fokusera mer på DD! Med lite tur och skicklighet kanske man har lite chans att plocka hem det! Får se om IT-nissarna på ATG har ordning på grejorna den här gången, jag är ju inte helt övertygad om deras kompetens direkt (eller om det är ATG som snålar med budgeten eller vad allt strul nu kan bero på).

HMM SPARAR NI SÅ GAMLA TRÅDAR? HERREGUD...

snacka om inaktuell info.

är alltid med när trav och matcher är på g det kan du hoppa upp och klappa dig på gökungen *s*
tävlingar i all ära men föredrar att lira om riktiga cash...
Alex är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td