|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Från ATGs hemsida:
"DD-Mästaren är inställd Efter ett par dagars stora teknikproblem har vi på ATG bestämt oss för att ställa in tävlingen DD-Mästaren. Intresset har vart långt mycket större än vad vi kunnat föreställa oss, vilket i sin tur har skapat stora tekniska problem. Flera som har engagerat sig i tävlingen har drabbats hårt av detta. Vi har under natten utvärderat de tekniska problemen och kommit fram till att vi inte kan lösa dem inom rimlig tid för tävlingens genomförande. Vi har därför bestämt oss för att ställa in tävlingen. Vårt mål har varit att förnya intresset för Dagens Dubbel. Ett spel som vi själva och många av våra kunder älskar, som under en längre tid fått stå i skuggan för våra andra produkter. Vi ville göra en ny typ av aktivitet där vi bjöd in alla att delta gratis för att få en rolig och spännande upplevelse kring Dagens Dubbel tillsammans. Vi kan konstatera att vi lyckades bra med att skapa förväntningar och intresse för tävlingen, men tyvärr har vi misslyckats kapitalt med att leverera den tekniska lösning som klarar av den höga belastningen som intresset har skapat. Vi förstår alla som känner sig besvikna på ATG och snuvade på en kul upplevelse. Vi känner likadant. Många har varit oerhört laddade för tävlingen, inte minst vi själva, och det känns bedrövligt att vi inte kan fullfölja den. Trots motgångarna vill vi inte ge upp helt och hållet. Vi kommer att ha möjligheten att genomföra DD-Mästaren vid ett senare tillfälle och hoppas givetvis att det finns intresse att delta om så blir fallet. Är det tillräckligt många som är intresserade av att vara med - kör vi såklart en tävling igen. Jörgen Utgren före detta(?) Projektledare för DD-Mästaren ATG" |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Lite pinsamt faktiskt ATG. Nu slipper dom punga ut vinsten till en glad vinnare samt har ändå fått bra med reklam. Inte för att jag tror att syftet var detta men däremot är det riktigt dåligt för ett sådant stort bolag med de resurser dom har att inte kunna ha koll på läget.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Sharpest
|
mm Riktigt kasst verkligen, för tekniken finns och pengarna med. Kunskapen bakom saknas nog, otroligt vilken kass projektledare de måste ha. Trodde de att folket skulle spela på morgonen redan inför DD? Nej. Folk gör det efter jobbet när de är hemma. De kunde lätt se hur många som varit reggade och räknat på kapaciteten som finns kontra vad som behövs för att se om de är tillräckligt rustade.
KASS PROJEKTLEDARE! En sån hade inte jag velat ha att göra med iaf. Visserligen är han en erfarenhet rikare nu men vad gör det när man inte ens kan förutspå eller räkna på saker och ting. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 421Hi-diddly-ho Stats: 770 - 730 - 56 ROI: 110.07% Vinstprocent: 51.00% |
ATG
|
|
|
#37 |
|
Men fyfan vad tråkigt!
Måste skicka ett argt mail till dom och kräva att jag får DD-kavajen!
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
alltså det värsta är att jag satt de två första så hade ett stadigt plus i kassan :(
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Jahaja det var ju trist med den här tävlingen med tanke på att man satt en DD direkt. Hoppas dom drar igång ngt liknande igen alltså. Riktigt kul koncept för övrigt.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2155Luke Travar Stats: 90 - 126 - 1 ROI: 125.81% Vinstprocent: 41.67% |
Nu gör de ett nytt försök med DD-mästaren. Om allt fungerar som det ska borde det bli en riktigt rolig tävling.
http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle7997674.ab |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Härligt med nytt försök!
|
|
|
|
#43 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
Kul att de drar igång det igen, bra timing för min del då jag ändå precis hade bestämt mig för att fokusera mer på DD! Med lite tur och skicklighet kanske man har lite chans att plocka hem det! Får se om IT-nissarna på ATG har ordning på grejorna den här gången, jag är ju inte helt övertygad om deras kompetens direkt (eller om det är ATG som snålar med budgeten eller vad allt strul nu kan bero på). |
||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Banned
|
Citat:
HMM SPARAR NI SÅ GAMLA TRÅDAR? HERREGUD... snacka om inaktuell info. är alltid med när trav och matcher är på g det kan du hoppa upp och klappa dig på gökungen *s* tävlingar i all ära men föredrar att lira om riktiga cash... |
|
|
|
|
|
|
|