|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Helge
har du ss idag+ |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Gidde_palema vem vinner i sista avdelningen?
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Öppet lopp. 5 Gameplayer är överspelad. Min förstahäst är 10 Maestria.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Oblix (+2) |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Tja vem man kan spika i första? Era råd tack
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nyfiken fråga. Hur kommer der sig att du är tillbaka och skriver här? Är det ok med spelvärde osv? Är dåligt insatt i hur det fungerar när man jobbar lite för tipstjänster. Du behöver inte svara om du inte vill givetvis.
Senast redigerad av chrisso84 den 2015-01-18 klockan 13:50. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Jag spikar Balder, Uranium och Maestria.. Mastria trodde jag mycket på inför v7 senast.. borde vinna detta lätt!
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
Till V86 och V75 skriver jag inte vad jag tror här på sharps. Sen kommer vi ju börja med V64-tips på Spelvärde nu den 26 januari också, det blir spännande.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5) |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
På banan och dags att syna värmningar
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Registrerat spel
Datum: Söndag 2015-01-18 Bana: Eskilstuna Spelform: V64, omg. 13 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 5 Balder Hornline 2 6 Lönshults Felix 3 6 Ebu B.Boko 4 3 Dream Out Loud 5 8 Uranium 6 10 Maestria Vadet gäller startnummer 1 rad x 100x 1,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: 25CA |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
I Me Mine med Jansson dagens rysare! Avslutade vasst senast i samma lopp som Uranium vann. Dessutom en av hästarna som visat att den klarar dagens bana. Vann på liknande underlag 8/5 på Gävle. Bra % på v 64 och 20 ggr pengarna för de som spelar på Expekt och Unibet.
|
|
|
|
|
|
|
|