|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Avd6 3,5,8
DD1. Mellby Brunello barfota runtom DD2. Narold Vox
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av capone den 2015-01-25 klockan 10:52. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Vad ska man räkna med för balans idag? Skor runt om?
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
Var inne på att gå kort i 6:e med antingen spik Certification eller något typ av lås. Men om Mellby BRO så slog han ju flera av de bättre i loppet när han gick BRO senast, bland annat Certification. Härlig chansspik till 10% i ett öppet lopp. Narold har väl ett uselt facit på Valla, men kanske smäller det idag? Se på fan, de 2 senaste på Solvalla har ju Narold varit 1 och 2
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Tirich den 2015-01-25 klockan 11:08. Anledning: Narold update |
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
![]() Toohotforyou plockade ner hela fältet vid mötet med Conny senast, tänk på det. Ärligt talat såg det ut som en "annan sort"... ...hur mycket "Vetelängden" än ruska på Conny fanns liksom ingenting att göra mot Toohotforyou med sina vinnande kliv. En rejäl travare! Fast det är klart att när Jorma bara sööör i spets, så kanske hästen reagerar annorlunda? Jag rekommenderar lite nyktert lopparkivande på Too:s starter ifrån det att Jakobsson satte sig upp och framåt. Nog kunde raden sett ännu bättre ut? Ta med den på strecken är mitt råd även om du tycker att favoriten är överspelad här oavsett vem det blir. _____________ Vi är väl inga fantaster av Per Lennartssons stallform de senaste åren nån av oss? Fast i lopp 4 idag, duger väl 1:an bra som ickefavorit? Snacka om att ha sett bra ut som fastlås flera ggr nu...
|
||
|
|
|
|
|
#51 |
|
Skoryck på Return to Sweden ser jag. Tror jag tar omtag på den idag!
|
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Kalle Kalas Barfota runt om idag, kan ju vara nåt.
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Softpojk grattis till 7 rätt igår!
![]() Såg inte ditt system igår, brukar du skriva ut de på forumet? Hade vart kul och se hur du la upp det ![]() /Pippo |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Desdemona Boko i avd 5 blir jag nyfiken på. Gick riktigt bra för exakt ett år sedan och vann 100.000kr lopp, sen verkar den ha varit ifrån länge. 2:a i comebacken med skor på och idag barfota runtom.
Nån som har koll på hästen? |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Jag plockar med 3 Global Pleasure i avd 1 som ska gå BRO idag.
Senast utan skor vann han över kort distans till runt 29 i odds Någon som vet om han har något med spetsstriden att göra?
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
![]()
|
|
|
|