|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Står ju källan. Gratistips öppet för alla
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Citat:
Upp till var och en att ha koll på, knappast aktuellt att posta det här. Jönsson läser jag alltid, likaså gratisintervjuerna. |
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Citat:
Men men, jag tackar istället! Jag fick ett nytt ställe att få gratistips på !
asgaya3141 (+10) |
||
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Citat:
asgaya3141 (+10) |
||
|
|
|
|
|
#67 |
|
Inte läst tråden/kollat på liven men Cosmo Light nu i avd 5 måste väl vara riktigt intressant till 10+ gånger pengarna?
|
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Citat:
En ren bjudning för de som ännu inte upptäckt honom. Hade även en betalsida men inte just nu. |
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
Är vi inte här för att hjälpa varandra alla har olika förutsättningar för olika dagar. jobb respektive barn osv.
Är gratistips för alla http://www.travnet.se/blog/2015/01/2...s-solvalla-42/ Serviceplays är enbart för betaltjänster. Upp till var och en att ha koll på, knappast aktuellt att posta det här
|
|
|
|
#70 |
|
Lite att överdriva, jag tycker allt kan släppas fritt i travtrådarna med undantag för att ett redovisat system man lagt ska åtföljas av åtminstone en mening med motivering/analys. Är det någon som missköter sig och bråkar eller spammar för mycket skit är det väl bara de stänger av dem en vecka, inte svårare än så.
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Citat:
Finns tråd för varje streckspel efterhandare bongar allt om trav Ovanstående rör omgången och har inget med att man vunnit något. |
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
Japp nu snackar vi vad som händer istället!
Jävlar nu small det till massa bara för att Softpojk stack till gymmet! Någon som hade förutspatt 88 på LDn? Inte jag ![]() Sen har jag en rolig sak att berätta!! Jag fick nyss reda på att de säger "tömmarna" och inte "tummarna" Hahahah |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Ååååh, varför var Journey tvungen att bli så hårt streckad! Hade kanske lyft den till A-häst annars. Jobba in Jorma åt mig nu, han borde ha vaknat nu!
|
|
|
|
#74 |
|
Jag va lite sent ute men var det någon som han rygga?
Senast redigerad av NicklasJ den 2015-01-23 klockan 14:14. |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
|
|
|