|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Det skrev jag 11 idag
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Haft fullt upp så det blir ett litet chanssystem till kvällen.
1) Spik 2 - Står bra till gentemot motbuden, bör vara en vettig chans. 2) Spik 10 - Miss Bajen är bra, men väldigt mycket spelad. 4-årigt sto mot 7-årig vallack. Den här får Jorma vinna med istället för favoriterna i tredje och sista loppet. 3) 1,3,6,11 4) Spik 9 - Svårt spår och en av flera, men jag testar. 5) 1,3,5,7,12 6) 1,2,6,10,12 |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Systemram just nu reduceras med B/C hästar till ca 300:-
1 - 10, 1, 2, 9, 8, 6, 12 (Öppet lopp där favoriten som ungt sto mot äldre hingstar bör vara sårbar) 2 - 1, 3 (3an har utvecklats på slutet och varit bra utan att få ta sin första seger kommer nu? Lindgrens häst såg fin ut i intetsägande kval, vågar inte lämna in utan den) 3 - 3, 1 (2st bra stayers) 4 - 7 (Roligaste spiken bra form, bra inne, inte omgångens klaraste men roligast! :-) ) 5 - 1, 3, 5, 10 (Inte bra på kallisarna men dessa står bra till och/eller inne i alla fall) 6 - 6, 1, 12, 2 (En nedstruken Angelina torde vara omgångens klaraste, garderar för dom stora pengarna :-) ) Dax? ;-) :: |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Lopp 6 ELIT SUND Salmela Petri, "Kändes bra senast som tvåa på Örebrotravet. Det var första starten efter kortare vila och normalt bör han bara gå framåt med det loppet i kroppen. Vi brottas med ett trist utgångsläge men klaffar det med positionerna kan han vara ett platsbud" Men den kan vinna och är ju bra spika i ett sådant lopp ![]() Tänkte bara delge infon!
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
Jorma är inte alltid så bra påläst och är ju faktiskt nedstruken ett spår. :: |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Finfint kval på URRICANE DE CHAMBE. Tack Erik Lindegren för hjälpen att hitta loppet!
https://www.youtube.com/watch?v=lu3LjWJXSEA (ligger tredje invändigt, viks ut på upploppet och "vinner") Jag har inget annat att gå på än det, övriga lopp i arkivet för gamla. Hade fyra raka, behöver säkert lopp i kroppen men jag chansar och spikar på fina intrycket. Kloka ord från Erik ang. spika ![]() ![]() All heder! Senast redigerad av Helge den 2015-01-23 klockan 18:27. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Blir reducerat idag. Med spik på Jorma i tredje, möter ju inget som är gynnat av något.
Varsågod alla spela emot nu torskar han. Lyckat till då ta tamefan och lycka till
|
|
|
|
#25 |
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2015-01-23 Bana: Gävle, omg. 2 Lopp: 1 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 2, 9, 10, 12, 15 U-hästar: 6 Mitt Hjärtas Jenta Vadet gäller startnummer 6 x 50,00 kr Totalt: 300,00 kr Kvittonummer: A764 5490 9FA1 9505 Går bra nu. Var det 1 centimeter eller? Gång på gång...
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
Jag lämnade precis in mitt reducerade. Spiken var med Jorma i 3:e... Han får ta revansch från lunchen.. Eller så stjälper han oss igen
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#28 |
|
Ändå coolt hur dom kunde va så säkra att 12an kom förbi. Det var inte jag!
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|