|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Det där va ett av de tråkigaste lopp jag sett.Dags att bygga om banorna nu.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Korta distanserna, så där ser ju alltid långlopp ut. Jag föstår inte hur Micke N kan se tjusningen med detta.
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Hade med den & trodde mycket på den, glömde ta en reserv. Fick in en reserv jag inte tror spec mycket på.
Det kan väl vara en faktor att ha grund i anser jag.
|
|
|
|
#50 |
|
ok då förstår jag hur du tänker. men låter som hela ditt system gick åt skogen men du trodde inte på någon av dom andra innan varför skulle dom just vinna nu ? lycka till
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
De kör loppet i halsen på Jorma. Fuzz spik på V64, men ej på V4.
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Kontio i trans! Skyldig vinna fjärde nu efter 08 och andra ut!
|
|
|
|
#53 |
|
Fuzz vann ju oerhört lätt. Bra!
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Elit Sund!!!? VILKEN JÄVLA SKIT HÄST!!!
|
|
|
|
#55 |
|
Jag begriper inte hur Monster Monsun kan vara så hårt betrodd i nästa! Har väl tveklöst bästa farten, men spår 12 och hoppar i 99% av sina starter, det går ju inte! Chansen för felfritt lopp kan ju inte vara mer än 1 på 10 och sen ska han vinna också, det har han inte gjort i så många av sina få felfria lopp heller. Grövsta snedfördelningen jag sett på ett tag det här.
|
|
|
|
#56 |
|
Alltså. Mannen som ger tips som säger att dessa två favoriter är "iskalla inget att ha".. sen går ena och vinner, hur kan ha jobbet han har?
|
|
|
|
#57 |
|
Ser ut som att Eldvin ska ha en mycket bra chans nu.
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Varför skulle jag ändra mitt jävla lås i andra från 11-10 till 11-8-1...
Inte bara blev det dyrare, det blev fel också.. Ursäkta att jag gnäller så mycket, men är så jävla trött 5:e V64an i rad där jag troligen kommer få 5 rätt och ha plockat bort den 6:e hästen i sista sekund. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Konstigt vore annars då den är favorit.
|
|
|