|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Ulf Ohlsson/Guli Järven
Guli Järven tar på Stamping hela upploppet, men Stamping håller undan och vinner med huvud.
Det konstiga är att Ulf Ohlsson aldrig drev Guli Järven. Varför drev inte Ohlsson sin häst i den hårda slutstriden? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hörde från en polare som jobbar på unibet att en Ohlsson spelat 200.000 på vinnare stamping
|
|
|
|
#3 |
|
Du ska vara en stenrik supertorsk för att få in 200' på Unibet på ett travspel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Travkungen (+10) |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Detta var ett skämt, ber om ursäkt om det inte uppskattades. F.ö var ni bra ute på spelvärde idag.Tackar er för min sjua, dock så kan ja inte spika kallblod och genom det vann jag.
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Citat:
![]() Det är ofta liknande rykten går runt så det är svårt att tolka om du skämtade eller inte. Men hur som helst är det ju alltid trevligt med människor som inte alltid är 100% allvarliga. Ha en trevlig kväll. |
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
Kan väl säga att utan er idag hade jag bommat på två avdelingar, vilka behöver jag inte säga. Men de som ska nämnas är att jag inte hade fått 7 rätt utan att ja aldrig spikar kallblod plus att ni gav mig stor hjälp i 2 andra avdelingar. Så jag säger tack för tipset och för att du gratulera mig Men hey, hur kul är världen utan skämt ibland? ha en bra kväll.
|
|
|
|
|