|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#241 |
|
1) 2,4,5
2) 2,5,7,9,10,11 3) Spik 3 - Jag gillar hästen och tror den blir svårslagen i spets. 4) 3,4,5,6,7,11 5) 3,6 6) Spik 4 - Vet inte var den hamnar, men får han en bra position i loppet så känns det som första strecket. Chansspik. 7) 2,7,11 |
|
|
|
|
|
|
#242 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Upphovsrättslagen existerar.
Att du torskar är säkdert j-t ovanligt. Men du inser väl att sharps folket inte hittat på det här, utan de vill bara ha ryggen fri. Om man vill går allt som skett på internet att spåra. Citat:
|
|
|
|
#243 |
|
HUR kan malmroth hylla Rocket Zet så mycket? Redéns hästar har inte gått ett steg hemma i Sverige? Innan jag tror på deras hästar vill jag se dom prestera igen!
Kim SOS i första! |
|
|
|
|
|
|
#244 | |
|
Citat:
Hänger ofta med bra hästar,men förlorar även mot sämre hästar. |
||
|
|
|
|
|
#245 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Snark... Synd att Jansson inte hann...
|
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Kim Eriksson på v75...
![]() Tack och lov rankade jag om Rocket Zet till utgångshäst. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Rocket Zet var bara bäst. Skulle ha behållit den som spik.
|
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#250 |
|
Allt stim om Listas Rafiki saknade grund.
|
|
|
|
|
|
|
#251 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Fattar inte att det är sån skillnad på Redéns hästar när Björn kör? Är ju som om dom helst plötsligt hittar formen bara pga kuskbyte
|
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
jaha.. det där var ju otroligt tråkigt för mig som totalt dömt ut rocket zet..
![]() Kimpan.. va hände!!? :( |
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
|
|
|