|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#286 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
Hörde jag rätt på Frank? "Hade han haft lite bollkänsla hade han förmodligen vunnit loppet..."
Är det dålig bollkänsla att försvara sin position och bli påkörd för det nu?
|
|
|
|
|
#288 |
|
"Olycksfall.."
Visst Frank! Personligen förstår jag inte hur sådant beteende inte leder till diskning. Regelvidrigt och förödande för sporten i längden. |
|
|
|
|
|
|
#289 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#291 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#292 |
|
Han skulle fan diskas när man orsakar att andra får ge upp sitt lopp. Kan fan inte köra på andra utan att diskas
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jobbalitemer (+3) |
|
|
|
|
|
|
#293 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
softpojk (+50) |
||
|
|
|
|
|
#294 |
|
trodde Asterix skulle bli hängande - men med sådana regler blir ji ingen häst hängande !
svårt att inte se att det var loppavgörande - sänkte ju motbudet ocksåå Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jobbalitemer (+1) |
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
Värsta domar miss jag sett på Ax idag. Piss körning från Frank
Vad har Axevalla för skitdomare? |
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
Haha vilket skämt detta är.
Oskar Kylin Blom säger tydligt att Frank klipper benen. Frank säger tydligt att han klippar benen. Båda är alltså överens om att han kört på ett sätt man inte får göra och mot regelverket. Domarna dömer vinst för Frank. Är det ens lönt att ha regler? Hoppas nån i ren protest kör över alla hästars ben i ett lopp snart så att de tänker över det jävla regelverket. Skämmigt ju. |
|
|
|
|
|
|
#297 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#298 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#299 |
|
Och sen det här med att domarna ska fantisera om vad som skulle hänt om han inte klippt benen osv. Lika korkat. Om Neuer totalkapar Messi i straffområdet blir det väl straff oavsett om domaren tror Messi skjutit i stolpen ändå. Så jävla korkat regelverk så det finns inte.
|
|
|
|
|
|
|
#300 |
|
Ja.. det var en märklig kommentar! Han sjönk i mina ögon frank! Unnade honom först segern, men inte efter det där! Riktigt FULT!
|
|
|
|
|
|
|
|