|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#302 | |
|
Citat:
Rygg på favoriten? Sätt dig lungt, visst de är ett hack längre ned och kan vara skillnad på första och andrapris i slutändan. En längd som skall tas. Men han hade haft en bra rygg och haft en god slant med sig om inte hela kakan! Notera att jag spikade INTE Frank Nilsson! Tycker bara att de är tjurigt att säga att jag hade den platsen.. |
||
|
|
|
|
|
#303 |
|
Jag hade spikat Asterix så min bedömning är annorlunda
|
|
|
|
|
|
|
#304 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#305 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Klart som fan man kam jämföra dem.
Allt blev sämre, katastrof är rätt ord. Anders hade 10 år i Åkes organisation. När menar du han ska lära sig, och av vem om inte Åke dög ???
|
|
|
|
#306 |
|
Som spelare är jag bara intresserad av vem som döms som vinnare. Vid en diskning vinner 2 Sander Esterel. Tja - inte skulle det ge någon rättvisa till oss som streckat den förfördelade Network Broline.
|
|
|
|
|
|
|
#307 | |
|
Citat:
Du är precis lika korkad som de som skriver och tolkar regelverket. |
||
|
|
|
|
|
#308 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
#309 |
|
Det är bra att domaren uttalar sig direkt i tv, så man får höra hur de diskuterar saken. Svårt att säga att de inte gjort rätt enligt gällande reglemente, men trist när man har hästarna där bakom på systemet och det skulle ha blivit ett helt annat värde.
|
|
|
|
|
|
|
#310 | |
|
Citat:
Stör man bort en annan häst så borde det innebära diskvalificering per automatik. Vilken jävla tomte den där från måldomarnämnden är btw
|
||
|
|
|
|
|
#311 | |
|
Citat:
Frank kanske vill ha semester och tog en rövare
|
||
|
|
|
|
|
#312 |
|
Nej visst, men jag som har 9 häst i loppet ser ogärna att just favoriten vinner med hjälp av trängning. Hade gärna sett den hängandes i 3:e spår en bit till...
|
|
|
|
|
|
|
#313 |
|
Varför har vi domare på Trav tävlingar? dom agerar ju aldrig
|
|
|
|
|
#314 | |
|
Citat:
Bara för du jobbar hos världens bästa tränare så behöver det inte betyda att du själv blir världens bästa tränare.. handlar om så extremt mycket mer än så! Anders behöver tid, få erfarenhet och rutin. Med de sagt så lär han aldrig bli lika skicklig som Åke, finns det någon som är det? |
||
|
|
|
|
|
|