|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#316 |
|
Skillnaden är väl hur de såg på Asterix prestation. I det loppet jag så så hade han aldrig vunnit utan den kapningen.
|
|
|
|
|
|
|
#317 | |
|
Citat:
Konstigt att travet aldrig lär sig av andra sporter. |
||
|
|
|
|
|
#318 |
|
Äh! Får nog ge upp Food Money ett tag. Det där såg inget vidare ut.
|
|
|
|
|
|
|
#321 |
|
Banned
|
Tror inte Food Money hade tagit längd på AOL om inte J takter hade tagit upp.
|
|
|
|
|
|
#322 |
|
Läs reglerna så förstår du. Det är de enda reglerna domarna har att döma efter. Det är enkelt att bedöma att ordningsföljden påverkats om man kör på någon på upploppet, nästan omöjligt om det sker i första sväng.
|
|
|
|
#323 | |
|
Citat:
Diska direkt när man kör över ngn. istället så kommer inte diskutionen upp & jag själv hade spikat NETWORK & nu blir man ju ännu mera arg att man är "borta" när Takter vinner nästa (har 2-4 lås på v7)
|
||
|
|
|
|
|
#324 |
|
Jag tycker inte hon gjorde några fel alls. Kör till spets, håller vettigt tempo och försöker öka på upploppet, men hade inget i tömmarna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+1) |
|
|
|
|
|
|
#325 | |
|
Citat:
Nej usch vilken besvikelse ![]() Montgomery Hill kördes nog lite för passivt av Erik? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+1) |
||
|
|
|
|
|
#326 |
|
hon gör inga fel här. luckan kommer hur hon än gör. hästen hade inte sin bästa dag dock
mackpeter (+1) |
|
|
|
|
|
|
#327 |
|
Oj vilken dålig gulddivision! O oj va snett ja va på det om monster drive. Även han börjar bli gammal kanske
mackpeter (+1) |
|
|
|
|
|
|
#328 |
|
En till diskning som passeras....
|
|
|
|
#329 |
|
Jag tycker inte det är en så solklar diskning..hade inte blivit jätte förvånad om dom diskat men tycker ändå inte det är ett felaktigt beslut!
|
|
|
|
|
|
|
|