|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#331 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#332 |
|
Nu vill jag se Fossens Bonus åka på stryk, men det är väl mest en önskedröm. Kör en tvilling: 7 mot 3,4,11.
|
|
|
|
|
|
|
#333 |
|
Ja det blir diss på den ett bra tag framöver nu. Värdelös prestation sett till hur loppet blev kört. Det där ska den bara vinna!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+1) |
|
|
|
|
|
|
#334 |
|
tar bort en häst och de blev AOL så allt går emot idag! lycka till övriga!!
|
|
|
|
|
|
|
#335 | |
|
Citat:
Anders fick ju i stort sett ta över Svanens hästar, några stycken som gick med Glenn och Raoul. Sen att hästägarna har tröttnat för att resultaten uteblir och flyttar hästarna till Untersteiners eller Flemming är väl ingen konst. Talanglös!! |
||
|
|
|
|
|
#337 |
|
Sällan man ser 2 kuskar jobba så hårt för att ge en annan kusk luckan. Tur man inte spelat, skulle varit vansinnig.
|
|
|
|
|
|
|
#338 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#339 |
|
...hur tror ni att det skulle vara om man diskade i efterhand för alla möjliga olika situationer under loppet, bättre eller sämre?...fundera nogrant
|
|
|
|
|
|
|
#340 |
|
När han tog över fick han runt 60 hästar tror jag.. var en rejäl skillnad mot vad Åke hade!
|
|
|
|
|
|
|
#341 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#342 |
|
Skulle väl ha rundat Jörgen tidigare och täppt till, eller kanske vägrat släppa ner Jörgen framför sig överhuvudtaget. Hade väl vunnit om han gjort något av det. Men det är lätt att säga med facit i hand.
|
|
|
|
#343 |
|
Plats på l'amour finner jag värde i.. spets och släpp uffe!!!
|
|
|
|
|
|
|
#344 |
|
Haha utan att rycka undan och släppa ut art in line hade montgomery hill vunnit och food money vart före AOL. Hon bjöd ju skapligt på den luckan, trodde hon kunde rycka undan...
|
|
|
|
|
|
|
#345 | |
|
Citat:
Tror nog att han kanske körde på det viset på grund av att hästen inte gick med optimal balans. Kanske inte trodde att hästen kunde klara av ett tuffare lopp med den balansen? Eller? |
||
|
|
|
|
|
|