|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#376 |
|
Pinsamt att falera så hårt på hemmaplan kan man tycka
|
|
|
|
#377 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#378 |
|
Fan att man la pengar på den här skiten idag. Skulle ha satsat allt på stryktipset istället...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#379 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#380 | |
|
Citat:
![]()
|
|
|
|
#381 |
|
Är i det närmaste helt säker på att ingen funktionär på umåker lirar när dom jobbar, favorit där skulle nog vara jag
, men minns när jag började för nästan 30 år sedan, hade en stenklar dubbel till 68ggr men skulle jobba. Sa åt min dåvarande fru-Jag kommer inte att lira dubbeln o du får inte heller, för då kan det räknas som bulvanspel...den satt såklart lätt o efteråt kändes det riktigt skönt, för lirade jag inte då, så skulle jag aldrig mera lira....o det har jag hållit o det är numera så att jag aldrig ens funderar över spel då jag jobbar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
|
|
|
|
|
#382 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#383 | |
|
Citat:
Beardancer finner jag också intressant men läste i ronden att Uffe vill se ett försiktigt lopp för hans del då han ska gå V75-finaler nästa lördags. Annars given första häst för mig. Tror Henke kan sprinta undan, finare 11-åring får man söka efter! DD2 känns riktigt klurig. Odin töll är min känsla.. Men det är svårt! |
||
|
|
|
|
|
#385 | |
|
Citat:
Bo Falsig kan man inte lita på så mycket, men bra häst... |
||
|
|
|
|
|
#386 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#387 |
|
Mind Your Face måste väl pressa på Henke i dödens eller? Är ju ingen sprinter precis...
|
|
|
|
|
|
|
#388 |
|
DD
Örbäckens Cruella - Digers Elias |
|
|
|
|
|
|
#389 |
|
Hoppas på denna nu iallafall: RINA CHEN HAI =).
Sen tyvärr spikat Mind Your Face och känns inte bra längre :/ |
|
|
|
|
|
|
|