|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Ni kanske inte tror att det som hände innan påverkade djuret så den inte va på topp eller dylikt?
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Fan att man sitter och håller på med annat och inte är med på noterna, missade helt att ettan blev struken! Blev ju ett jävla spikvärde i Napoleon då!
|
|
|
|
#50 |
|
Man hade ju inte spikat gordonston från spår 1 i volten. Olyckan fällde liret ikväll. Men vad väntade untersteiner på?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Konstigt att Peter Untersteiner var så defensiv när det trots allt var så få hästar kvar i loppet. Visst, han var negativ innan. Men nu såg det ju bättre ut...
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#54 |
|
Axel, dansk taktiker!
![]() Jag är ju förespråkare av Open Stretch, men det här var ju suveränt! Behövs ju inte spela för att uppskatta sånt här rävspel! ![]() (...lopparkiv på resten!) |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Banned
|
Hade 1 till
![]() Registrerat spel Datum: Måndag 2015-01-26 Bana: Halmstad Spelform: V64, omg. 18 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 6 Napoleon C.D. 2 6 New Star Power* 3 2, 4 4 2, 6, 10, 11, 12 5 2, 8 6 3, 10, 12 Vadet gäller startnummer 60 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 60,00 kr |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Har spelat reducerat och dör på allt i första p.g.a strykningen & fel reserv. Går bra nu ta mig på orden kompis. Jag ska inte gnälla vann mycket i helgen. men detta är bara tragiskt.
Lever på ett system matematiskt tack vare reserv.. detta e ju helt stört. 50 system bara dör. jag måste ta friskluft och fundera va som precis hände
|
|
|
|
#57 |
|
Om inte Axel J, bryter ner på Lövgren strax innan mål så vinner han med en längd(kör ju fast däcket på Lövgren å han bara blänger på Axel lol)
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Ja men hur skulle han gjort då? Knappast troligt att Johnny släppt ner honom i dödens och då är det bara tredjespår sista rundan som gäller. Omöjligt att slå en ledare som går 12-tid på distansen när den får fuska bort en bit. Så mycket bättre häst hade han inte. Man ser ju mellan raderna i intervjun att han förmodligen inte kommer göra det mest offensiva loppet i år heller.
|
|
|
|
|