Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-29, 13:51   #1
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Australien


Idag hade ATG premiär för spel till sulkylopp i Australien, både travare och passgångare.

Någon som har några vettiga länkar till bloggar/sajter etc med tips till dessa lopp? Någon som kan något om australiskt trav över huvudtaget?
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-29, 14:02   #2
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

De får gärna sända travlopp/galopplopp live ifrån världens samtliga hörn, stör mig ej. Självklart dåligt att de inte plockar fram länkar till några oberoende tipstidningar eller liknande, jojo!

Det jag vänder mig emot är att ATG kör xtrasändningar ifrån Sydaffe och Aussie, men inte ifrån kvällens svenska/nordiska saxtävlingar. Det är usel service!

Lycka till med spelen "down under", Viroid.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-29, 14:08   #3
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Jäklar vilken omsättning! Säkert nån här från Sharps, här liras det på ta mig fan allt

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-29, 14:23   #4
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

ATG måste ordna oddsuppdateringen så att det är den totala poolens odds man ser, och så stängde de spelet rätt så långt före start, vilken inte heller är särskilt spelfrämjande. Skall de göra så får de berätta innan vilka tider som gäller.

Men jag gillar det här. Det är spel på riktiga hästar, inga virtuella. Det är spel på tider då vi i Sverige inte har något att erbjuda spelarna. Det är spel till ett land där man förstår språket, till skillnad från när det är finska kallblod på något lunchtrav, eller franska hästar vars namn det är få som kan stava eller uttala. Det behövs inga svensk personal som sitter och hummar i en studio utan att veta mer än tittarna.

Jag ser fram emot spel till USA också, som inte heller krockar med svenska travtider.

Det kommer inte bli enormt populärt och stor omsättning från Sverige, men det kan på sikt bli ett bra komplement till de svenska tävlingarna.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
softpojk (+5)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-30, 04:12   #5
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Har en känsla av att om man satsar lite mer på detta kan det bli en kanon bra grej. Roligare än vid luncher då det krockar ifrån tre olika länder.

Idag är det andra bullar gällande omsättning också, ligger över 6000 just nu! Roligt. Personligen avstår jag spel för jag kan inte så mycket. Men om det ökar en omsättning så pass mycket på ett dygn. Vart ska det ta vägen?
Kul att vi delar poolen med dom, ser iaf så ut enligt oddsen som är exakt likadana.

Extra sändnings visas nu på ATG och omsättningen är magnifik! Vilken mysig morgon det blir.
__________________
Trav är kul.

Senast redigerad av softpojk den 2015-01-30 klockan 07:27.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-30, 08:12   #6
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 815
Sharp$: 37787
Standard

Jag spelar nästan aldrig till de nordiska grannländernas omgångar, sällan till Frankrike och det här vete sjutton. Svårt nog som det är att sätta de svenska streckspelen.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-01, 05:38   #7
 
bokis29s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 401
Sharp$: 1364


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Får bli lite länkar nu när Atg har fått för sig att vi skall lägga pengar där
http://www.harness.org.au/hra.cfm
http://www.harnesslink.com/Australia
http://www.harnessracingforum.com/fo...Harness-Racing
https://www.facebook.com/harnessracingaustralia
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td