|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Nu lägger jag av med Lischla. All världens otur på den här hästen
Registrerat spel Datum: Fredag 2015-01-30 Bana: Östersund, omg. 2 Lopp: 4 Spelform: Vinnare & plats Hästar: 2 Lischla Dunder Vadet gäller startnummer 2 x 100,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: 2D02 2BA8 4A18 1501 |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
HELVETE!!!
Registrerat spel Datum: Fredag 2015-01-30 Bana: Östersund Spelform: Lunch Dubbel, omg. 58 Avd Ordinarie hästar 1 2 Lischla Dunder 2 10 Rent a Tent Vadet gäller startnummer 1 x 500,00 kr Totalt: 500,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Jag ger fan upp.. Ännu en jävla upploppsgalopp... Nu blir det bara spel på gräftberra och vinner inte den så blir det en rejäl jävla paus från den här riggade förbannade jävla sporten..
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
Här är det faktiskt inte hästarna som fällt mig idag utan kuskarna. |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Enda positiva är om 10 vinner nu för raka LDn. Men har ändå varit rätt bra ute idag, med tvillingen i första. 1an i andra. nu vann ju inte den, men alla såg vad som hände. och vinnaren här.
|
|
|
|
#51 |
|
Nu har ATG.se dubbla extrakanaler igång, men till kvällens saxtävlingar har de NOLL! Usel service!
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
9 eller 10 i nästa. Kan skrälla, men det blev bråttom att slänga in V4:an så det fick bli så i det här loppet.
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Citat:
Hade inte kusken här kört som en tomte med Brodde hade den ju kunnat vinna.. Antar jag.. Får bli tvilling nu! 10-11 Senast redigerad av Icewinner den 2015-01-30 klockan 14:08. |
||
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Värd den efter miss på LDn för att en puck sätter favoriten tredje inner, ska ut, sen tillbaka tredje inner, sparad med allt och kommer 2a pga tur galopplucka Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
softpojk (+20) Senast redigerad av Icewinner den 2015-01-30 klockan 14:15. |
||
|
|
|
|
|
|