![]() |
Ser favoribetonat ut på lördag. Tror V75:an inleds med 6 i avd.1, 7 i avd.2 och 2 i avd.3
Lycka till! |
Jag rekommenderar alla som har möjlighet att följa atg.se kl 12.30 imorgon. Där görs intressanta intervjuer inför V75 på lördag. Pålästa travexperter ställer begåvade frågor. En storspelare som Huselius lämnar då och då ut en härlig klarabergare. Det var länge sedan Erik Adielsson var med och höjde programmet till elitnivå. Men det är intressant att lyssna på tränarna.
En Nobelpristagare i ekonomi skrev en bok, som gick ut på att samla så mycket information som möjligt - utvärdera - fatta egna beslut. Det är min ledstjärna till V75. |
Citat:
|
avd 4a dock känns nadal kraftigt överstreckad. Amor Winner har bra chans att svara ut honom sida vid sida från start. skulle förvåna mig mycket om inte Erik vill ge hästen chansen att vinna en final. o en storfavorit i dödens måste garderas. jätterysaren som man bör ha med o som kan trilla dit vid överpace är gateruds galon som nu körs av jansson. hitta ryggen på söderqvist så slår du av dem på upploppet jansson!
|
Finns det nån chans att Queasy kan snuva VBOTN på spets?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
det finns god chans att det går undan i avd 6 från början. adrian lär ladda liksom jorma o ulf. west wing öppnade förbättrat sist. blir det barfota på montdore så blir det chanspik:)
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag tar gärna Super Otto isåfall :p
|
Citat:
|
Stolopp samt lärlingslopp. Känns omöjligt att lösa. I love champagne har haft svårt för spets förr på 2140 möjligen är den bättre hos per. Alvena take it var fruktansvärd sist. Bland jätteskrallarna nämner jag Loke från spår 1 där det kan bli rygg ledaren. Unique gowan som är råstark vissa dagar o har en mycket kompetent kusk i vagnen. Occassione font kan speeda en bra dag. Inte omöjligt med maxklaff.
|
Lär bli låg utdelning, läge för flerbong! Jackpot
|
Jag förstår ju utgångstipset i Guld. Både när det gäller vem som efterhand sitter i ledningen och vem som vinner. Men när blev Digital Ink startsnabb? Varför spekulerar ingen om vad Robert Bergh kan tänkas ställa till med i detta lopp?
Favoritvältar-syndromet börjar vakna till liv... |
Citat:
Allt är bara bra och den känns som vanligt i träningen, riktigt kanon. |
Kolla elitloppet så ser du hur inken kan öppna om han laddas.
Citat:
|
Citat:
Du kan ha rätt, det får visa sig, för Inken laddades inte heller max. Ingen gjorde det, enligt mitt öga, och första 500 gick bara på 09,7. Det är långsamt i en elitloppsfinal på snabb bana. Möjligt att Inken är snabbare ut än jag sett, men en gammal favoritvältare som jag vill inte ge upp. Håller inte för osannolikt att She Loves You kan överflygla Inken men vad som händer sen i så fall... |
Citat:
|
Citat:
Tror ni att det är smart att gå rakt ut med sin taktik till motståndarna? (och ja, även oss spelare då..) Nej, givetvis inte. Däremot vilseledande information är ju helt perfekt att gå ut med, det är ju taktiskt och lurar motståndarna! (Och tyvärr oss spelare med...) Hade jag varit ägare av en häst hade jag sagt till min kusk att vi ligger lågt som fan (jag tror på toppchans..) etc, han hade fått gå ut med det i intervjuer och ja all media.. Blåser alla spelare, alla motståndare.. Ringer släkten , de får lassa in cashen på vinnarspel och tvillingar, spik och gud vet vad... Nu äger jag ingen häst, men andra gör.. Och jag kan garantera att jag inte är ensam om att tänka såhär.. Varför sitter vi annars dag ut och dag in med skägget i brevlådan och gnyr för oss själva "men han sa ju...." |
Citat:
|
Glöm för allt i världen inte ettan med Bergh om du garderar,måste väl vara årets kuskförstärkning mot Collander
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Shhhhyyy! Prata inte upp min skräll :whistling: |
Hoppas på fin bana och valfri balans på Lördag. Skoryck på Alamo Boko samt Montdore i brons känns ju klart intressant isåfall. Även Maffioso Face hade vart kul att se barfota, och i spets så länge lampan lyser. Tyckte han bet ifrån sig rejält sist, trots överfallet från Goop.
|
Jag hittade äntligen ett minus på Digital Ink. I Melanders nya krönika säger han att det lutar åt att Inken ska gå med skor. Detta måste iaf betyda att möjligheten ökar för andra om det blir så! 75%arn måste fällas för att det ska kunna bli lite pengar med så många andra troliga favoritsegrar i morgon.
|
Just nu lyser solen någon km från Valla. 0 grader.
Imorgon väntas halvsol, +1 grad och 6 m/sek västlig vind (dvs motvind bortre lång) Jag har inte talat med banmästaren, men tror det blir fin bana bäddat för valfri balans. |
Det finns inte pa kartan att Robban tar spets.
Hasten ar en snigel fran start. Klart Robban kommer fa battre fart pa den, men spets ar uteslutet. Citat:
|
Kan någon dra loppet mellan West Wing och Oliver senast? Hur det gick till. Vem av dom bör ha bäst chans? Är montore borträknad?
|
Citat:
Oliver avgjorde säkert grepp på upploppet. Nej Montdore är inte borträknad. Han har ju varit favoritspelad på V75, sen har strecken gått ner för varje start. Dock har han behövt gå med skor varje gång, haft dåliga spår, men avslutat starkt varje gång och inte gjort en enda dålig insats. Valfri balans nu och bortglömd känns intressant. En trevlig skräll! |
She Loves You struken
|
Citat:
|
Har man missat någon häst lr? Tar gärna synpunkter!
Avd1: 1, 4, 6, 7, 10 Avd2: 1, 4, 5, 6, 7, 11, 12 Avd3: 2 Digital Ink Avd4: 4, 9 Avd5: Alla Avd6: 1, 2, 8, 10, 11 Avd7: 6, 12, 14, 15 Utgångar: Västerboonthenews eller Jaguar Broline måste vinna. Calvin Borel eller någon av Oliver Kronos och Montdore måste vinna. 21000 rader till 4080 rader. |
Citat:
|
Citat:
Gör om gör rätt. |
Citat:
|
Citat:
Hästen är i sitt livs form. |