![]() |
Citat:
Kommer ihåg när jag lira honom tidigt inför Elitloppet, trodde den var hemma i finalen oxå. Han var inte lika bra, han blev sämre o folk började räkna ut honom. Tycker det dock är lite överdrivet att folk helt plötsligt stör lovord igen! Men de är en grym häst, utan tvekan.. Att hedersHarry ska stå emot tror jag inte ett dugg på. Bättre att ta andrapriset som en dag som denna också är saftigt! De kanske var lite offtopic! Men ONT! Så tror jag Calvin vinner, men blir förvånad om den får något gratis. Den kommer visa sin dominans, men får nog bekänna färg!:hattenav: |
Citat:
|
Citat:
Det var ner Peter själv som kriga om inget. Han kriga lite med Bergh... Sen fortsatte han, Ingves körde bara lite för att hålla ut takter. Sen var loppet kört! |
Citat:
_____________ Rocky Reach och Liberty Face har ju varit mina "försöksidéer", så jag tar å håller på dem i klass I-finalen.:popcorn: Red: Det är att förstå: Spika aldrig en galopplysten favorit! Det vinner man på i längden. Snyggt alla som bar stor tro på Quick Fix!:cheers: |
Citat:
nog om det nu hoppas vi på uhrberg! |
Skönt att det går att stänga av ljudknappen på ATG live mellan loppen.
Helt less på pladdrandet från kommentator som sluddrar på orden; tycker den här ser fin å tycker den här ser fin babbel babbel babbel |
400 000 system försvann på dagens största favorit. 49:- värde tack vare jackpot. Bra inledningsvärde. Få se om favoritraden fortsätter eller om vi får några utdelningshöjande skrällar.
|
Synd att Calvin förlorade. Quick hade jag men synd på Lugauer
|
fint adrian. då var en av de stora fälld i alla fall
|
Tack Adrian. Snygg körning!:claps:
|
Icewinner hoppas du fick med den.
6% på den va för lite. |
Där rök man på allt. Skitsamma, kommer fortsätta vägra spela på Kolgjinihästar oavsett.
Linderoths pålle var ju kass |
spirit real spurtade fint. hade den fått lite mer klaff så hade den nog kunnat ramla dit
|
hej då för mig men jag fortsätter kolla på fina ben i stud.. he he
|
fan att man valde att plocka bort Quick Fix i förmån för Going for gold zaz i nästa :/
|
bara snoken kvar av betaltjä..
|
Kolgjini har inte haft stallform på ett år eller nått. Är väl inte så konstigt att man plockar bort en sån häst?
|
Citat:
Går bra i spets och bakifrån. Klarade mig på 4 streck i denna avd. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Aja, bara ta nya tag då... :cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Canaka BF precis struken i sista, någon som hört varför?
|
Gick självfallet i fällan och spikade 7 Calvin Borel. Att man aldrig lär sig!
En annan sak förresten: Är det någon mer än jag som är fullständigt utless på snyftreklamen med svältande barn med synproblem Tarra eller Yarea eller vad de heter som i princip vistats i varje reklampaus i fem års tid nu under V75 Direkt i TV4? Varför ska just vi travspelare bombas med timtals av just denna reklam år efter år? Personligen reagerar jag tvärs emot och snarare drar ner på mitt givande bara för att jag blir förbannad på den enkelspåriga skitreklamen. Så nu fick jag gnälla av mig lite... |
Citat:
|
Haha snacka om att I am dynamite har blivit snackhäst. Tredjehandare på V5an...
|
Må det gå åt helvete för nummer 2! 4,5,7,10 KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR
|
Citat:
|
Va i helvete sysslade Jorma med?
|
såja örjan. lugnt o säkert
|
Jorma sitter ju längst bak och styr och svänger helt i en egen värld, som när man var barn på Julbord. Dem vuxna satt vid det stora bordet, barnen satt vid det lilla bordet och hade sin egen lekstuga.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
nu hoppas vi på den goe amatören från norge. spring steppie spring!
|
Guld var ett riktigt skitlopp, totalt intetsägande och helt ointressant....Gäääässsp
|
Citat:
Nu lirar jag utgångstvilling med Jet Spirit mot 4,5! |
Citat:
Senast såg det ju ut som att Jessica hade en kolbit till bisittare... Det kanske vore bättre med varningstexter mot Malignt?:whistling: |