![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
8 nu men tyvärr jätte jätte dålig kusk
|
avslutar med en tvilling idag. 2-4
|
12 eller 14 för 7 rätt
|
Livets 7 rätt på V75 kom inte idag heller...nya tag nästa lördag då
|
Spelarservice spikade Jorma i sista - är det nån som vet varför?
|
Citat:
|
Dåligt betalt på en rätt svår rad ändå. Ska bli mycket intressant att se vinstlistan.
|
V75 visar sig återigen vara ett helt meningslöst spel. Staten och Tv4 tjänar pengar, få andra. 62 spänn för 6 rätt och inget på femmorna. Ät skit ATG.
|
Citat:
|
Citat:
|
Som jag misstänkte, nått som inte stämde med utdelningen på ynka 23 lax, USA tog hela skiten.
http://s16.postimg.org/mx3wnvtyd/image.jpg |
Citat:
|
Spoiler:
Nu har ju ATG skrivit på ett samarbetsavtal med Ryssland så framtida vinster kommer även att gå österut...:lol: |
7an sitter snart (hoppas) :)
|
Så här såg mitt spel ut till i dag.
Registrerat spel Datum: Lördag 2015-02-07 Bana: Solvalla Spelform: V75, omg. 7 Avd Ordinarie hästar 1 6 VästerboontheNews 2 7 Calvin Borel 3 2, 3, 9 4 4 Nadal Broline 5 1, 10 6 2, 8 7 5, 7, 12, 14 Vadet gäller startnummer 48 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 24,00 kr Kvittonummer: 2FAA 8DFC A0F0 1145 5 rätt Önskar jag kommit mig för att spela vinnare på Bolt Boko i sista loppet. Eller varför inte DD. Ser att jag hade vinnarna där.:idiot: |
Citat:
Inte för inte körde Goop in drygt 45 miljoner förra året medan Kontio på ungefär lika många starter knappa 22, dvs hälften |
För att jag spikade den på DD!
|
Aftonbladets atg finansierade trav365 och spelbolaget själv brukar ju tidigt på lördagskvällen i stora rubriker berätta om någon storvinnare, men i kväll är det knäpptyst när alla storvinnarna fanns i USA.
|
Seriöst, 23 lax för denna rad var ju sjukt bra bet. Hur kan folk klaga, 4 första hästar av 7 vinner o 3 solklara, en tredje häst om man garderar Calvin som i mina ögon måste göra nära man galopperar 50% av gångerna o där räckte med 4 hästar. O sen en tredje häst i lopp 5 vinner o en skräll i sista. Alltså en enda häst som är svår att hitta o i mina ögon ett av 2 skräll lopp ( lopp5 också skrällopp med amatörer) o då sista loppet som andra skräll lopp. Enklaste V75 på länge.
|
Sista loppet brukar alltid rensa bra. Om det finns tanke på mygel borde det vara i sista loppet. Renset i sista är väldigt dåligt. Om Harryboyspelarna pensionärerna o alla andra vet om pengarna som går till utlandet så tror jag dom känner sig som torskar och slutar/minskar på spelet. Något att tänka på för ATG. Amerikanare får inte spela poker utomlands. Pengar får inte lämna landet.
|
Vet ej varför dom får spela på hästar?
|
Citat:
|
Citat:
:: |
Klart ATG måste reagera.
Jag kan överleva enstaka omgångar där någon från utlandet fixar pott. Men när det börjar lika systematik drar jag och säkert fler med mig slutsatser som ATG behöver ha en väldigt bra förklaring till. ATG måste visa hur vinststatistiken fördelar sig. Frågan man ställer sig - är man en tankelös sponsrare till någon som har opropertionella spelfördelar ? |
Är inte insatt i debatten, men vilka fördelar har de utländska spelarna?
Förövrigt skulle jag aldrig någonsin kunnat hitta Bolt Boko. Finns inget i min värld som gör den hästen till vinnare i en V75 final. Ibland blir V75 helt omöjligt trotts en låg skitutdelning på 25k. Två riktiga skräpomgångar i röda nu, hoppas inte 2015 fortsätter på detta sätt... |
Citat:
|
Citat:
|