|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Synd att inte andra utgången Zic Zac Life spurtade lite tidigare, typiskt... det var miljondraget
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Registrerat spel
Datum: Måndag 2015-02-02 Bana: Mantorp, omg. 3 Lopp: 3 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 2, 6, 9 U-hästar: 5 Ballero Vadet gäller startnummer 4 x 10,00 kr Totalt: 40,00 kr Kvittonummer: 4D04 0801 A490 9505 |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
![]() Jag är så jävla leds på att alltid åka i första, blir så lång kväll när man inte har något att se fram emot
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
Åker jag där har jag Vinnarspel och V3 se fram emot.. Åker jag där får jag se fram emot morgondagen... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
allaballakaitoz (+1) |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Haha du är king!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Icewinner (+5) |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Jag tror det är 3:e ggn jag hör Håkan göra totalt värmningsavslag de senaste månaderna. Tur man har speluppehåll!
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
HAHAHA Avslag från kusken som sen kör som att han har överlägsen häst. Mysigt folk di där travfolket
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Kommunisthästen vann
Trodde lite mer på Xanthis men det gick inte... |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
Lopp 4, spår 5 2140am- Che guevara lastar vi på transporten och beger oss emot Mantorp. Ett passande lopp för honom och han skall ses med vinstchans här. |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Hoppas att nån från startfållan kan hålla hela vägen, gärna med en galopp alternativt såsande i kön och går för sent från Usain
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|