|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Conrad Lugauer har bra snurr på grejjerna för tillfället. Tråkiga lägen på sina på V86, men ingenting jag vågar ta bort
Om jag nu inte spikar i första
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Okej, får hoppas på det. Känns som en vettig spik om balansen blir rätt. Kul ändå att han anmäler barfota, säger bakskor och skriver skor runt om. Det är inte lätt att vara spelare alltid...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+1) |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Luktar flerbong i kväll
Kommer att satsa på ett 32 raders med följande inledning 6 8,10 1,2 |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Är jag korkad om jag spikar Lugauers från spår 9 i avd 3? Segerchans?
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Nu kom ändringen på Gordonston med.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5) |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Tänk på att Alec Hornline är anmäld med skor runt om för första gången på väldigt länge. Jag vet inte hur mycket det påverkar startsnabbhet och prestation men rimligtvis en del med tanke på att den vanligtvis går barfota fram.
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Ska gå med väldigt lätta aluminiumskor, skulle knappt påverka startsnabbheten enligt Roger.
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Garderar i början. Lutar åt 1,2,3,6,9.
Andra tar jag bort favoriten helt. 1,8,9,10 Spikar Lugauer Tar de 4 mest spelade Gordon kanske vinner men tar med5,8,9,10 Spik på en 9 till Känns täckt på 2 En snickare känns stabilt att hålla i handen när det är vinter så spik Carpenter. Klart. 160 spänn ut. Lite mera in. Trodde jag ja men har kryssat fel såklart haha. Ingen skräll när man kastar in en rad på väg hem från jobbet. Hade visst slängt in 8 istället för 9 i 4e så inte de 4 mest spelade,men nästan. Senast redigerad av draken den 2015-02-04 klockan 19:30. |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Banned
|
Bara jag som har feeling för More Then Enough?
Va ganska betrodd senast från spår 8, gjorde ett rätt så ok lopp då efter tung sista varv. Senast redigerad av trance_error den 2015-02-04 klockan 19:31. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Banned
|
Leader Tom lär få bra position också, snabb ut.
Hästen är inte så dålig som procenten ger sken av. Denna avd blir gadd för mig. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Lizette Sisu gav han klar på liven med precis som Conni med sin.
|
|
|
|
|
|
|
|