Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-11, 12:57   #31
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 94
Sharp$: 875
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Undrar om det är kul moraliskt med fyra hästar i ett och samma lopp.
? Du menar att Melander ska avstå att anmäla sina hästar pga att han får med flera hästar i samma lopp?
uLFStR491 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 13:03   #32
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Avd 4: Jag är inne på att H.R Online är allra kvickast ut. Laddar man med 8 Elit Sund kan den vara först framme för att överta och då är den intressant. Den gör alltid sina bästa lopp på vintern och i ledningen blir den inte helt lätt att plocka ner. 5% är iallafall inte i överkant.

Värst emot tror jag Mercury är. Den har lite chans på att vara före Elit Sund i startrusningen och då är det stor fördel för den. Venkatesh är väl bästa hästen, men den går ju inte gå på med tanke på läget och hästens schizofreni. Talk the talk har jag jagat ett tag, men är redo att ge upp den nu då den inte har visat något särskilt på slutet.

Senast redigerad av LeBanner den 2015-02-11 klockan 13:05.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 13:07   #33
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 213
Sharp$: 57327
Standard

Dubbel Jackpot. Då är väl robotarna i USA redan igång för att blåsa de vanliga spelarna här hemma på pengarna igen som det brukar vara dessa omgångar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+1)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 13:08   #34
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Dubbel Jackpot. Då är väl robotarna i USA redan igång för att blåsa de vanliga spelarna här hemma på pengarna igen som det brukar vara dessa omgångar.
Så det är deras fel att du inte får 8 rätt? Eller får du 8 rätt och gnäller på låg utdelning?

Bara nyfiken.
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 13:15   #35
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 136
Sharp$: 784
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Dubbel Jackpot. Då är väl robotarna i USA redan igång för att blåsa de vanliga spelarna här hemma på pengarna igen som det brukar vara dessa omgångar.
De måste ju faktiskt sätta 8 rätt för att "blåsa" de andra. Annars bidrar de till potten... Om jag sätter en mångbong, blåser jag de andra då, eller tippade jag bra?
barkman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 13:17   #36
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 213
Sharp$: 57327
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Så det är deras fel att du inte får 8 rätt? Eller får du 8 rätt och gnäller på låg utdelning?

Bara nyfiken.
Jag har aldrig spelat V86. Det är inte deras fel att man inte får 8 rätt, men för dom som får det när robotarna är igång som i lördags och alla mångbongar i USA som tog hem storvinster så blir ju de vanliga spelare som också lyckas få alla rätt drabbade i form av drastiskt mycket lägre utdelning än vad det skulle blivit annars.

Om det är så som många hävdar att utlandsbolagen i ett svenskt poolspel med 35 procents spelavdrag spelar in per pengar än vad dom satsar så är det ju de vanliga svenska spelarna som betalar kalaset. För atg går med vinst oavsett var vinstpengarna hamnar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+1), tomtom2 (+3), jomtien (+20), znipstern (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 13:20   #37
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag har aldrig spelat V86. Det är inte deras fel att man inte får 8 rätt, men för dom som får det när robotarna är igång som i lördags och alla mångbongar i USA som tog hem storvinster så blir ju de vanliga spelare som också lyckas få alla rätt drabbade i form av drastiskt mycket lägre utdelning än vad det skulle blivit annars.

Om det är så som många hävdar att utlandsbolagen i ett svenskt poolspel med 35 procents spelavdrag spelar in per pengar än vad dom satsar så är det ju de vanliga svenska spelarna som betalar kalaset. För atg går med vinst oavsett var vinstpengarna hamnar.
Jag går också med vinst när jag vinner.
__________________
Trav är kul.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+1), Melander (+5)
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 13:37   #38
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Trodde jag klickade på V86-tråden, men det var tydligen robotspels-tråden jag klickade på...
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 13:41   #39
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 213
Sharp$: 57327
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
Trodde jag klickade på V86-tråden, men det var tydligen robotspels-tråden jag klickade på...
Dom har extra stort samband när det finns stora jackpotpengar i allarättspoolen.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 13:52   #40
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3958
Standard

Både Nybrik och Fernlund är verkligen blåögda om dom tror att Monfalcone ska runda hela fältet från det absolut sämsta spåret man kan ha på Åby om man går på statistik underlag, dessutom med en sopa i jollen så får man vara nöjd om man glider in på en plats. Nej, detta vinner Dawning Dream som gick som ett skott senast, och då med skor på...lär vara ännu vassare ikväll och man får hoppas det blir bfro.
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 13:58   #41
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15639
Standard

v86-4) Där spikar jag Anastacia Trot utan att tveka, äntligen ett helt ok spår i Reijos regi.
Hästen har ju gått 12,9 på solvalla i höstas. Jag tror den är stenklar!
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 14:25   #42
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av elwiz Visa inlägg
v86-4) Där spikar jag Anastacia Trot utan att tveka, äntligen ett helt ok spår i Reijos regi.
Hästen har ju gått 12,9 på solvalla i höstas. Jag tror den är stenklar!
"Solvalla imorn.Anastacia trot var inte bra sist, inte hittat några fel så vi provar igen. Skor ro, spyder o norskt hlag.Bra läge. Platschans"

Vill bara degle dig detta, kanske dumt att spika en häst som "inte var bra sist" och dem inte har hittat något fel..

anyway, lycka till
__________________
Trav är kul.

Senast redigerad av softpojk den 2015-02-11 klockan 14:27.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 14:38   #43
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 133
Sharp$: 1428
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Både Nybrik och Fernlund är verkligen blåögda om dom tror att Monfalcone ska runda hela fältet från det absolut sämsta spåret man kan ha på Åby om man går på statistik underlag, dessutom med en sopa i jollen så får man vara nöjd om man glider in på en plats. Nej, detta vinner Dawning Dream som gick som ett skott senast, och då med skor på...lär vara ännu vassare ikväll och man får hoppas det blir bfro.
Monfalcone är en kanon som vinner det här loppet 7dar i veckan.
Men Tom H är ett stort handikapp. Kan visa sig för stort!
jockegais är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 14:44   #44
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 133
Sharp$: 1428
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liljendahl Visa inlägg
random shot dagens bästa spik! överkapacitet och möter ett gäng trötta jävlar. ska ba vinna om hästen är någorlunda i ordning. lopp i kroppen nu också! jobba örjan
Random Shot blir väl favorit till slut. Men borde ha lekstuga.
jockegais är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 15:30   #45
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jockegais Visa inlägg
Random Shot blir väl favorit till slut. Men borde ha lekstuga.
Hoppas den blir favorit, för vinner gör den inte tror jag, är väl fel distans, finns hästar som är bra mycket snabbare?
__________________
Trav är kul.

Senast redigerad av softpojk den 2015-02-11 klockan 15:31.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td