|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 BOLLNÄS
Bästa spik? bästa draget?
Softpojk: Ska vi spika Tillman? ![]() nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Eventuell jänkarvagn ffg på Mimi af Djupmyra avd.2 skrällde senast från spår 7.
Spikar Laurentius Cavallo med lopp i kroppen, Chansar bort Eros Tooma som inte startat sen maj, 3-6-5-10 räcker för mig, kanske 8 Miamarie Ennoble, skrik på senast, bortglömd nu? |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
1.Tar nog många i först avdelningen, har fått för mig att Super Store tar ledningen och kan vinna därifrån, men som sagt, många 4,5,6,7,9,11,12
2.Spika Esprit Boko eller inte är frågan, klurar på den ett par timmar 3. Är lite förtjust i Eleanor Rigby, det får nog plats då jag garderar friskt i detta lopp. 4. Ingen koll än 5. under 10% på Västerbo Carrera, 7,8 är givna med, löst på tre hästar? 6. Lutar åt spik Moelven och hoppas den står på benen och Tomten hamnar med skägget i maskineriet. lycka till! Senast redigerad av X0 den 2015-02-13 klockan 14:56. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Slog precis på liven. Jari Åkerfeldt "expert" för andra dagen i rad. Så kan det gå när man sparkar de kompetenta medarbetarna :(
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Härlig omgång i Bollnäs
Min spik är Tomtegubben. Utan tvekan. Anders Lindqvist berättade att han körde 1.15 i 400 meter när ägaren kom och hämtade hem honom efter veckan i Paris. Ska smygas upp i yttersta eliten är det tänkt Avd 1 är svårt. jag streckar 6 hästar och rankar dem 7 Crane 6 Bretgna Hornline 8 Arrividerci 4 Super Store' 11 Sundbo Tibast 12 Coriano ås Min andra spik blir i avd 3 nr 10 Rapidi Ray, Såg segerloppet på dannero (13.8) och riktigt vass sista biten i comebacksloppet 3 febr vid seger. Förbättrad nu Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Spikar Esprit Boko borde ha en riktig bra vinstchans
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tänkte spika stein Daylight men han har ju inte vunnit på 2 år. Då tar vi bort honom så spar vi lite pengar
|
|
|
|
#11 |
|
Många sena skoändringar 5-10 minuter innan spelstopp. Skorna åker på.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Massiv kritik på twitter gav en förändring till det bättre för ett tag sedan.
Make It Best har hunnit med tre ändringar ¢¢ - ¢c - cc. Man hann inte med på de sista som drällde in i klump. Kommer nya nu efter första loppet körts med.. illa. Senast redigerad av Helge den 2015-02-13 klockan 19:16. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Han & Melander samma skrot o korn gällande skoinfon
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
Men har lika dålig koll på det loppet som på vädret just nu på Madagaskar, så ska inte öppna några spelkonton i kväll (öppnade startlistorna för 20 min sedan). Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
På twitter? Rejäla böter i storleksordningen av vinst summan man kör in.
|
|
|
|
#20 |
|
Talk the talk avd 4 i onsdags på V86 extremt sent ändrat av koppartaket.
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
![]() Kan vinna, Moelven ska ju få starta först och främst. Utkörd senast, galen i volten. Tomtegubben startar igen den 17/2. Kanske dags för Ave Maria? Jag vet inte, får se om de kommer iväg på första eller om Moelven dummar sig igen. Finner dagens lopp mycket roliga att se. |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Jag slog på rätt sent i onsdags men såg strax efter kl 20 att det lyste barfota på den. Det är ju alltid men hajar till när det lyser rött på hans hästar i barfotalistorna, men spelvärdet raserar. Bättre när han byter huvudlag och vagn och man har koll på det för det raserar inte oddsen i närheten så mycket som skoryck som lyser i barfotainfon.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+2) |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Jesus vilket monser Crane är. GRYM Häst.
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#28 |
|
Bo Eklöf vilken lallare!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
V4
1) 6 spik 2) 3,6,7,14 3) 5,7,12 4) 6,7,13 Kostar 96:-. Fleris. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Blev en rak DD 5-6 till 21 ggr.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
19:25 kom Talk The Talks ändring till ¢¢
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ok. Tydligen så är då programvaran hos atg ombuden inte i synk. Alla spelare kör ju inte över nätet.
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
Oavsett trist, det kom så sent, många missade. Själv lämnar jag alltid in i sista sekund, kan jag inte det, så spelar jag inte. |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
Värre för min Solvalla räv (spel kollega)som åkte på just infon på TT.T Om Blazir D hade satt nosen först i avd 7 så hade jag varit mer än nöjd med omgången.
|
|
|
|
|
#37 |
|
Älskar de här snygga körningarna i ledningarna.
Inga Kolgjini-styrningar där man bara gasar och försöker vinna med 98 meter. Stil är det!
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Twitter: @Batmantyp Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+2) |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Snacka om att skillnaden mellan guld och gröna skogar och skit ligger i om man sätter alla rätt eller inte. Sjuorna gav väl 80 kr typ i onsdags mot över 13 000 på 8 rätt, och så ser det ut de flesta onsdagar och lördagar på V86/V75.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Det blir en rak DD 5-7 X 500kr
Inlämnad när solen lyste.
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#41 |
|
Går all in på Rapid Ray
Registrerat spel Datum: Fredag 2015-02-13 Bana: Bollnäs, omg. 4 Lopp: 6 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 U-hästar: 10 Rapid Ray Vadet gäller startnummer 12 x 10,00 kr Totalt: 120,00 kr Kvittonummer: E702 D955 8EB4 1101 Registrerat spel Datum: Fredag 2015-02-13 Bana: Bollnäs, omg. 4 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 6, 9, 10 2 10 Rapid Ray 3 1, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12 4 7, 13 Vadet gäller startnummer 48 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 96,00 kr Kvittonummer: 0584 1F95 8EB0 9505 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+25) |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Mycket sen skoändring, kom nu.
Skoändring: Ritmo di Poggio (Bollnäs, V4-3 V64-5 DD-1, från Barfota/Skor till Skor/Skor) |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Richter ändrade balans sent på sin i dd-1. Inget ovanligt. Långt efter spelstopp på både V4 och V64.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Citat: "Det ska bli kul testa honom bakifrån..." Per om Laurentius???
Varför ska man lyssna på kuskarna alls, märklig kommentar. _________ Gick ju bra, SO! Senast redigerad av Voltstart den 2015-02-13 klockan 20:19. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nu måste V6 va hemma.
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
Dom vet nada för det mesta . Titta på loppet senast och slutfinishen, kunde bara inte torska detta lopp tyckte jag Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1) |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Den skulle man haft med
Går all in på Rapid Ray den Datum: Fredag 2015-02-13 Bana: Bollnäs, omg. 4 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 6 Elles W.Fill 2 3, 5 3 5, 7, 8, 10, 12 4 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 Vadet gäller startnummer 140 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 280,00 kr Kvittonummer: 8F8E 1B95 8EB0 1101
|
|
|
|
#51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Barfotakallblodet i dd 2 kan väl inte torska ? Med lägsta dd odds på 95 ggr får det bli ett lillspel
Registrerat spel Datum: Fredag 2015-02-13 Bana: Bollnäs Spelform: Dagens Dubbel, omg. 87 Avd Ordinarie hästar 1 1, 5, 7, 8, 12 2 14 Ulfaks Vadet gäller startnummer 5 x 8,00 kr Totalt: 40,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Inte om min DD till 494 ggr pengarna sitter!
|
|
|
|
#56 |
|
7,8,12
6,7,13,15 Sitter jag kvar med, men med viss reducering. är inte hundra att man är hemma ändå.
|
|
|
|
#57 |
|
vem är spelexperten på banan ? låter ju påverkad
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Helt dum i huvudet är jag som inte tog med Rapid Ray,
men mina rankparametrar var det överlägset bästa hästen, ändå gick jag på andras tips och kryssade inte i den. Låter för sjunde dagen i rad min panna långsamt möta betongväggen i källaren.
|
|
|
|
#59 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#61 | |
|
Citat:
Om du bara spelar på skorycket spå norsken, så kanske du ska oroa dig för skoändring. Åstas Viking ändrades precis till skor. |
||
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Nu har jag lärt mig. SPELA ALDRIG MER PÅ JORMA ALKIS,SENIL KONTIO.
|
|
|
|
#65 | |
|
Citat:
Mitt guldkorn Toronto Love hade ju svept alla annars :/ Och håller med, Jorma borde sova lite mer i sängen istället!
|
|
|
|
#66 | |
|
Citat:
Plocka ju 26.000 på V5 i onsdagfs då ja dissa han.. Kul o notera, han kan bara vinna kalle anka lopp me bra hästar. hur många v75 lopp vinner han iår?? mm juste
Trav är kul. Senast redigerad av softpojk den 2015-02-13 klockan 20:55. |
||
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Citat:
Hade iaf varit komiskt!
|
|
|
|
#68 |
|
Hade Jorma varit alkis hade han. inte fått kört ett enda lopp. För när ska han hinna supa när han kör travlopp i princip varje dag.
basiak (+2) |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Alltså den tvillingen satte jag.
Men fattar ni, den droppade från 32 ggr pengarna till 13 ggr pengarna sista minuten. Vilket gjorde att jag satsade alldeles för lite, räknade att den max skulle droppa till 20.
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Twitter: @Batmantyp Senast redigerad av Icewinner den 2015-02-13 klockan 21:04. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Det var nära för Ulfaks :( Men nära skjuter ingen hare.
|
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Citat:
Du missar ironin, ja vet att varje kusk måste blåsa innan. förlåt att vi skojjade och du som inte vet va skoj nbeär såg de
|
|
|
|
#72 |
|
Synd där Olle, fin trudelutt den kom med där!
olle (+1) |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Gammelgubbarna har det tungt på travet nuförtiden. Såg att Torbjörn är nere på 8% segrar i år...
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Vad gav 3 rätt?
Ingen utdelning idag heller? Registrerat spel Datum: Fredag 2015-02-13 Bana: Bollnäs Spelform: V64, omg. 31 Avd Ordinarie hästar 1 4, 6, 7 2 2, 6, 10 3 6 Elles W.Fill 4 3, 7 5 7, 8 6 13 Tomtegubben Vadet gäller startnummer 36 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 36,00 kr
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Twitter: @Batmantyp Senast redigerad av Icewinner den 2015-02-13 klockan 21:11. |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Joina mitt miljonbolag för Sharpsare!!
https://tillsammans.atg.se/lagsida/13960 2 Spikar, 2 Helgarderingar. 100:-/Andel. Bara för sharpsare
|
|
|
|
#77 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
jag är verkligen ingen alkis, med ca två, tre glas per år (möjligen periodare).
Men det känns som om jag spelar som en allt för ofta. Nya tag imorgon, då plockar vi jacken från robotarna.
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Mycket surr om en del hästar ikväll. Tomtegubben ÄR en kanon och kör man 15 i 400 meter, visserligen på Vincennes, då är man bra.
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Ja, blir illa berörd att läsa sådan kommentar om Jorma.
En hedersman som sliter varje dag i ur och skur. Känd för sin stora hjälpsamhet med tips/råd till stora som små tränare kring deras hästar, alla lika viktiga. Hatten av för Jorma
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Avslutar en riktigt härlig kväll med en V3;a och Ove A som ankare. barfota idag. spår 1
Registrerat spel Datum: Fredag 2015-02-13 Bana: Bollnäs, omg. 4 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 4, 7, 9 2 1 Leonas Kasper 3 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 Vadet gäller startnummer 36 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 360,00 kr Kvittonummer: 2DAC 5F19 089C 9101 |
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Citat:
Men hatten sitter på/kvar för/mot ATG. God natt trav vänner. På återseende imorgon då tar vi 7an i/på Kalmar.
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Citat:
Nej, roliga draget var Norrmanen som nästan hann dit, 4 %! och inte favoriten. Nu lovas att Tomtegubben ska vara bättre på tisdag, då han trivs med täta starter, blir säkrare då. Bara spika då, då? Senast redigerad av Helge den 2015-02-13 klockan 21:37. Anledning: 4% |
||
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Citat:
Datum: Fredag 2015-02-13 Bana: Bollnäs, omg. 4 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 9 Krusen 2 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 3 2, 10 Vadet gäller startnummer 22 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 220,00 kr Kvittonummer: AF84 3D59 00DA 9105 Registrerat spel Datum: Fredag 2015-02-13 Bana: Bollnäs, omg. 4 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 9 Krusen 2 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 3 2, 10 Vadet gäller startnummer 22 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 220,00 kr Kvittonummer: AF84 3D59 00DA 9105 |
||
|
|
|
|
|
#87 |
|
Jorma sket vissa på näsan nu, anade säkert vad som skrevs här.
|
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#89 |
|
tror jorma skiter i vad folk skriver om han på sharps har svårt att se han starta en dator bara men köra häst kan han iaf
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Citat:
![]() (en på twitter) Men bra tippat iaf! |
||
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Citat:
Han skulle aldrig sätta sin fot på ställen som detta. På twitter är det ett fejkkonto med, inte Jorma själv. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
whaton (+10) |
||
|
|
|
|
|
|