Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-20, 21:10   #106

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1035
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Jag tycker det är givet att slänga med Candor Hall och Francais Du Gull om man är i taget att gardera upp Inken med Robbans pålle.
Inken blir släppt till spets och får trolla bort loppet till ett 1640 lopp och vinner med hundra
pesven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 21:13   #107

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pesven Visa inlägg
Inken blir släppt till spets och får trolla bort loppet till ett 1640 lopp och vinner med hundra
Kan mycket väl bli så men långt ifrån givet. Som omgångens megafavorit är han given att fällas. Dessutom kan han inte vinna hur länge som helst.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 21:21   #108

Sharp$: 1035
Standard

Citat:
Kan mycket väl bli så men långt ifrån givet. Som omgångens megafavorit är han given att fällas. Dessutom kan han inte vinna hur länge som helst.
Finns ingen häst i detta lopp som klarar att ha ink utvändigt i nuläget, de skulle behöva bäras ut på en om de svarade. Du får försöka fälla honom senare
pesven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 21:28   #109

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pesven Visa inlägg
Finns ingen häst i detta lopp som klarar att ha ink utvändigt i nuläget, de skulle behöva bäras ut på en om de svarade. Du får försöka fälla honom senare
Får jag honom till under 50% så spikar jag, inte annars.
Vi får se om Björnkollen och annat bidrar till att pruta ner procenten tills i morgon.
Gammal 2015-02-20, 21:30   #110

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Får du självklart inte. Inte under 60 heller
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 21:36   #111
Banned

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 494
Standard

Det jag vill ha svar på är i v75-3.

Det lilla snacket om Ink vs Amaru. Kommer verkligen Bergh offra sin häst direkt efter ett lopp? Vore väl direkt korkat!! Tror det är mycket snack och lite verkstad!!!
jackpott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 21:41   #112
Banned

Standard

Det vanliga dribblet dvs media jagar upp oss.
Tyckte Inken var klar direkt jag så anmälningslistan!
Jag kommer inte låta mig påverkas av media snacket! SPIK! punkt slut!
Gammal 2015-02-20, 21:42   #113

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 1610
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jockegais Visa inlägg
Varken Amaru Boko eller Inken känns distansgynnade. Visserligen vann Amaru Boko derbykval o var 4a i finalen. Sen har han gjort om något långlopp till kortlopp efter att maskat bort 2 varv. Förhoppningsvis rycker berg skorna o svarar ut Ink. Ink känns heller inte som ngn 3140m häst. Visst han vann ett sånt lopp på Åby men det var efter att fuskat bort 2,5 varv + att Kenneth haugstad gjorde alla fel man kan göra som vanligt med Paolo America som var nära att knäppa en avstannandes Ink. Sen har den vunnit några gånger på 2640 bl.a. På målfoto mot Kalle Qvivra!!! Spelad till 1,09. För 3 starter sen vann han på Romme efter återigen spets lugnt tempo. Men imponera inte särdeles. I det loppet spurta Goldomaster (136ggr) in som 3a en längd bakom. Gick som snabbast över mål på spänstiga ben. Nu är det500m längre vilket bara är till fördel för Goldomaster. Hästen är lite ojämn men är han som på Romme tror jag han vinner. Just nu 0%!!!
Candor Hall har utvecklats enormt o gillar långt. Björn Goop är het så det blir mitt raka tvillingspel. Ska dessutom bli blöt bana im. Ngt Ink inte fungerade på sist det var sådana förhållande.

PS! Vet att Melander tycker att Ink är bäst på långt. Men han säger mycket dumt ibland.
Ha ha ha det roligaste jag läst
Klasskillnad, kommer du själv lämna in en bong utan a boko och inken?
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 21:52   #114
Banned

Standard

Jag kommer nu analysera loppen på v75 och komma tillbaka med min analys!

Hoppas ni det samma
Gammal 2015-02-20, 21:52   #115

Sharp$: 789
Standard

Inken är självklart stenklar felfri men det kan hända vad som helst och dom som väljer att gardera får en stor tumme upp! Jag hittar tyvärr inga bra spikar så har inte råd att gardera honom

Undra om man rent av ska hoppa v75 imorgon, det känns som kallblodsloppet är det enda som kan skrälla och där har alla garderat.. sen blir det väl favoriter och andrahandare resten av loppen..
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 21:53   #116

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 1610
Standard

Citat:
Jag tycker det är givet att slänga med Candor Hall och Francais Du Gull om man är i taget att gardera upp Inken med Robbans pålle.
Varför?
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 21:56   #117

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
Inken är självklart stenklar felfri men det kan hända vad som helst och dom som väljer att gardera får en stor tumme upp! Jag hittar tyvärr inga bra spikar så har inte råd att gardera honom

Undra om man rent av ska hoppa v75 imorgon, det känns som kallblodsloppet är det enda som kan skrälla och där har alla garderat.. sen blir det väl favoriter och andrahandare resten av loppen..
Tycker du resonerar lite dumt där. Om Inken vinner så lär varenda Harrykupong sitta bra till, och även om du får 7 rätt så lär det vara värt piss och ingenting. Det är alltid värt att gardera en häst som står i 76%! I ärlighetens namn är det nog ingen häst, hur bra dom än må vara, som har 76% segerchans på förhand i ett guldlopp på v75.
Gammal 2015-02-20, 21:59   #118

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MatsE Visa inlägg
Varför?
Kolla vilka som kör. Vore väl inte första gången som Björn Goop eller Erik Adielsson sätter dit en jättedräpare i dom här sammanhangen?

Skulle Inken komma bort och Robbans häst inte riktigt har kalasformen så varför inte? Det är små marginaler i dom här sammanhangen...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+2)
Gammal 2015-02-20, 22:08   #119

Sharp$: 789
Standard

Citat:
Tycker du resonerar lite dumt där. Om Inken vinner så lär varenda Harrykupong sitta bra till, och även om du får 7 rätt så lär det vara värt piss och ingenting. Det är alltid värt att gardera en häst som står i 76%! I ärlighetens namn är det nog ingen häst, hur bra dom än må vara, som har 76% segerchans på förhand i ett guldlopp på v75.
Fast det finns 2 stora till som man kan försöka fälla, båda över 60 %

Va riktigt säker på Miss sue V i början av veckan men nu när Reden varnar för Bostonz så vettefan.... Men minst 2 av dom 3 ska jag försöka gardera iaf! Miss, Inken eller ready for more

Senast redigerad av whalz den 2015-02-20 klockan 22:10.
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 22:09   #120

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1150
Standard

Kul info i Avd2! : 10 Comte Du Pommeau slog Digital ink i start som 3 åring (behöver inte säga något men coolt, inken gick sitt andra lopp o Comte sitt 3e) Som 4a åring startade Comte som betrodd på V75 men det slutade i galopp, startade inte som 5 åring o nu tillbaka som 6 åring med två vinster. Ingen häst jag följt utan såg det nu på atg. Endast streckad på 4 %!
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td