|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Citat:
om de svarade. Du får försöka fälla honom senare
|
||
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Citat:
Vi får se om Björnkollen och annat bidrar till att pruta ner procenten tills i morgon.
|
||
|
|
|
|
|
#110 |
|
Får du självklart inte. Inte under 60 heller
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Banned
|
Det jag vill ha svar på är i v75-3.
Det lilla snacket om Ink vs Amaru. Kommer verkligen Bergh offra sin häst direkt efter ett lopp? Vore väl direkt korkat!! Tror det är mycket snack och lite verkstad!!! |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Banned
|
Det vanliga dribblet dvs media jagar upp oss.
Tyckte Inken var klar direkt jag så anmälningslistan! Jag kommer inte låta mig påverkas av media snacket! SPIK! punkt slut! |
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Citat:
![]() Klasskillnad, kommer du själv lämna in en bong utan a boko och inken? |
||
|
|
|
|
|
#114 |
|
Banned
|
Jag kommer nu analysera loppen på v75 och komma tillbaka med min analys!
Hoppas ni det samma |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Inken är självklart stenklar felfri men det kan hända vad som helst och dom som väljer att gardera får en stor tumme upp! Jag hittar tyvärr inga bra spikar så har inte råd att gardera honom
Undra om man rent av ska hoppa v75 imorgon, det känns som kallblodsloppet är det enda som kan skrälla och där har alla garderat.. sen blir det väl favoriter och andrahandare resten av loppen.. |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#118 |
|
Kolla vilka som kör. Vore väl inte första gången som Björn Goop eller Erik Adielsson sätter dit en jättedräpare i dom här sammanhangen?
Skulle Inken komma bort och Robbans häst inte riktigt har kalasformen så varför inte? Det är små marginaler i dom här sammanhangen... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+2) |
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Citat:
Va riktigt säker på Miss sue V i början av veckan men nu när Reden varnar för Bostonz så vettefan.... Men minst 2 av dom 3 ska jag försöka gardera iaf! Miss, Inken eller ready for more
Senast redigerad av whalz den 2015-02-20 klockan 22:10. |
||
|
|
|
|
|
#120 |
|
Kul info i Avd2! : 10 Comte Du Pommeau slog Digital ink i start som 3 åring (behöver inte säga något men coolt, inken gick sitt andra lopp o Comte sitt 3e) Som 4a åring startade Comte som betrodd på V75 men det slutade i galopp, startade inte som 5 åring o nu tillbaka som 6 åring med två vinster. Ingen häst jag följt utan såg det nu på atg. Endast streckad på 4 %!
|
|
|
|
|
|
|
|