|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
Ser att betalsidorna tror på rebellion, tror den är chanslös hoppas på överspel där...
|
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Citat:
Känns som det bäddar för lite körning och man kanske ska slå in spiken på queasy? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+2) |
||
|
|
|
|
|
#123 |
|
Erik låg väldigt lågt gällande Rebellion. Att han dessutom skulle komma till spets håller jag som ytterst osannolikt.
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Rebellion är ändå spelvärd på kusk och läge ska tilläggas!
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Banned
|
Vår man fråga den svenska trav eliten varför Ready for More är en så bra spik??
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Vilken är bästa spiken av Digital o Ready for more Money, förnuftet Digital sjödén ready?
|
|
|
|
|
|
|
#128 | |
|
Citat:
Sen kan man väl inte sticka under stolen med att hästen ser ut att vara av den speciella sorten (i positiv bemärkelse). |
||
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Citat:
hästar. Så är inte helt ensam om att loppet kan ha fler vinnare. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+1) Senast redigerad av jockegais den 2015-02-20 klockan 22:49. |
||
|
|
|
|
|
#130 |
|
Banned
|
Har fastnat i sista loppet!! Extreme Luca!!!
Vad säger ni om den??? |
|
|
|
|
|
#131 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Banned
|
Sveriges största travforum! och ingen svarar!
Tack! |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Spik på 2 bara tok vinner tror jag.En dd ala 4-2 med hyffsat odds .Sen är det bara max 5 lopp att lösa
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Brukar bli mycket snack om hästar som gått bra hemma i finland men sen att komma till Sverige och vinna på V75 i är nåt helt annat , kanske nån kan ta fram nån statistik på detta , själv tror jag den gör ett skapligt lopp men vinner det gör nån helt annan..
|
|
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Citat:
|
||